Czas powrotów (do namiotów)

Dziwny był ten ostatni czas. Ni to wesoły, ni smutny. Taka huśtawka troszkę. I słowa „nigdy więcej” przeplatane z nadzieją, że wszystko idzie ku dobremu i taką ochotą do działania. I stąd chyba też taki wpis mój journalowy. A własciwie dwa wpisy, które pokazują, jaki byl ten lipiec… 

Pierwszy wpis inspirowany tytułem filmu bollywoodzkiego „Czasem słońce, czasem deszcz”. Bo i tak było: czasem wesoło, czasem smutno… Stąd kolory żółte, niebieskie i troszkę szarości. 

DSC_0001 (9) DSC_0002 (9) DSC_0003 (9) 

We wpisie wykorzystałam przede wszystkim media 13arts:

gel medium, gesso, mgiełkę perłową (black, navy blue), mgiełkę kredową (yellow amber) , pastelowa yellow

A do tego maska craftfuowa.

 

Drugi journal powstał po obozie, na ktory wcale nie chciałam jechać i z którego wróciłam tak naładowana pozytywną energią, że chetnie wróciłabym na jeszcze:

 

DSC_0324 DSC_0325

DSC_0327 DSC_0329

Tutaj także w roli głównej media 13arts: gel medium, mikrokulki szklane, mgielka perłowa olive green i oliwkowy tusz. No i gesso oczywiście. A do tego papier BoBunny, tusz distress Ink i metalowy listek z RetroKraft Shop. Jest jeszcze kawałek gazy pod całą kompozycją.

Dlatego ten journal leci na wyzwanie Craft Szafy, gdzie trzeba było użyć: czegoś metalowego (listek), czegoś szklanego (mikrokulki) i czegoś materiałowego (gaza i dratwa). No i stworzyć prace w stylu vintage. Szczegóły wyzwania tutaj: KLIK

 

 

No i oczywiście zgłaszam do zabawy artjournalowej w UHK:

08e16-artjournal

 

 

 

7 thoughts on “Czas powrotów (do namiotów)

  1. bardzi ładna praca – ciekawie zakomponowana 🙂
    dzięki za udział w wyzwaniu Craft Szafy 🙂

  2. Świetne obie prace, podoba mi ię ten efekt z mikrokulkami, jeszcze nie próbowałam ich użyć w pracach.. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

Skomentuj

