Wracam, zmieniam… i zapraszam na CANDY!

Witajcie! Pewnie zauważyliście, że długo mnie tu nie było. Musiałam troszkę odpocząć, troszkę zająć się innymi sprawami. Przy okazji przemyślałam też sprawę tego bloga. I nie chcę, żeby było to miejsce tylko do publikowania własnych prac stworzonych na wyzwania (początkowo taką właśnie rolę przypisawałam temu miejscu). Chcę, żeby to był blog craftowy w szerokim tego słowa znaczeniu. Czego więc można się spodziewać?

—> moich prac (oczywiście!) nie tylko scrapowych

—> kilku cykli tematycznych (na razie nie powiem jakich!)

—> relacji ze scrapowych i craftowych spotkań

—> i paru innych ciekawostek…

A na dobry początek CANDY!

Candy baner

 

Candy odbywa się na Facebooku, na moim profilu Sonrisa Art (https://www.facebook.com/artsonrisa). Od dzisiaj do 07.09 do północy możecie polubić mój profil, skomentować informację z banerkiem candy oraz udostępnić na swojej tablicy iformację o mojej zabawie.

No i najważniejsze: co można wygrać? Candy jest dokładane, więc codziennie o godzinie 17.30 pojawiać się będą notki z kolejnymi cukierasami. Na dobry początek papiery: pełna kolekcja Bo Bunny Mama Razzi2:

DSC_0002 (12)

 

Zapraszam!

2 thoughts on “Wracam, zmieniam… i zapraszam na CANDY!

Skomentuj

