Wrzesień pod znakiem… jesieni?

Dziś jeszcze nie będzie pracy. Za to będzie post o tym, co bym chciała we wrześniu. Oj… lista jest niewątpliwie długa, ale postanowiłam wybrać pięć rzeczy, które planuję w danym miesiącu zrobić. Choć może „zrobić” to nie do końca dobre słowo. Ale zobacznie sami…

1. Po pierwsze już czuję w kościach, że wrzesień będzie obfitował w alterowanie. Już mam w głowie dwa pomysły, o ktorych na razie ciii…. Mam nadzieję, że się uda. A może jeszcze przyjdzie mi coś do głowy?

2. Po drugie, skoro wrzesień to nie może zabraknąc kolorków typowo-jesiennych.

Wiem, że u wielu z Was powoli już panuje sezon świąteczny: pokazujecie pierwsze kartki świąteczne, których pewno trzeba zrobć ilości hurtowe. Tak wiem, u mnie też przed świętami masowa produkcja. Ale… jakby zapominamy o jesieni (niestety producenci polskich papierów chyba też, widzieliście coś jesiennego gdzieś? coś w stylu autumn song BoBunny na przykład? Jeśli tak, dajcie znać!). A przecież jesień to taka fajna pora roku… I piękna. Znalazłam nawet taką paletę kolorystyczną na seeds i coś czuję, że właśnie te kolory będa się przewijały u mnie we wrześniu.

 

3. Nowości zakupowe: nie planuję. A to tylko dlatego, że wybieram się w październiku na zlot do Krakowa. Liczę na rabaty, które standardowo oferują sklepy, bo… no cóż. Lista rzeczy jest długa…

4. Ze spraw niescrapowych: planuję w końcu usiąść do filcu i stworzyć jakąś zawieszkę. Po warsztatach z Basią tak mnie jakoś na filcaki naszło (nic, ze warsztaty były przed wakacjami jeszcze, w maju chyba). Nawet zakupiłam odpowiednie materiały, tylko czasu nie było. I pomysłu. Ale chyba skorzystam z propozycji w gazecie „Czas na Filc” i może stworzę liska albo szopa? W najbliższym czasie szykuje się kilka okazji do obdarowania najbliższych, więc może się przydać…

5. Ostatnią rzeczą, która chcę zrobić w tym miesiącu to… wybrać się na jesienny spacer z moim dzieckiem. I razem z nim stworzyć coś fajnego ze skarbów znalezionych na spacerze… 

I to chyba na tyle, jeśli chodzi o moją listę wrześniowych życzeń. A Wy jakie macie craftowe plany na ten miesiąc? 

P.S.

Pamiętajcie o moim candy!

Candy baner

 

Wszelkie informacje tutaj i na facebooku. Na razie wiadomo, że wygrać można te papiery:

DSC_0002 (12) A dziś o 17.30 kolejna odsłona nagrody! 

 

One thought on “Wrzesień pod znakiem… jesieni?

  1. Wspaniałe plany!
    Też brakuje mi jesieni na blogach 😦 Gdy kończy się sierpień, od razu pojawiają się świąteczne kartki… A przecież jesień jest taka cudowna ze względu na swoje barwy!

Skomentuj

