Weekend z marką: GoScrap cz.2 – Blejtram „Bądź wierny”

Witajcie! Dziś po raz kolejny mam przyjemność zaprezentować Wam produkty marki GoScrap. To jeden z najciekawszych ( w mojej subiektywnej opinii) polski producent papierów do scrapbookingu. Dużą zaletą tej marki jest to, że oferuje nietypowe, oryginalne i baaaardzo ciekawe wzory papierów. Dodatkowo w sklepiku GoScrap możecie zaopatrzyć się także w fajne taśmy washi i badziki, które chyba nei sa dostępne nigdzie indziej. 

Dzisiaj sięgnęłam po kolejną z moich ulubionych GoScrapowych kolekcji: I love summer. Tutaj urzekły mnie przedew szystkim piękne nasycone kolory. Szczególnie ten niebieski. Jest po prostu boski! I znowu będzie nietypowo. Bo teoretycznie, skoro letnia kolekcja, powinna być i letnia praca. A u mnie… Mediowa, nieco romantyczna i nastrajająca do refleksji ramka na blejtramie, w której głównym elementem jest stempelek z przesłaniem. Ramka zachęca do pozostawania wiernym swoim marzeniom z młodości, co jest mi szczególnie bliskie i stanowi jeden z punktów mojej filozofii życiowej… Przy okazji sparwdziłam też, jak GoScrapowe papiery sprawdzają się w bardziej mediowych projektach i powiem Wam, że są po prostu świetne! Na blejtramie jest gesso, są pasty strukturalne, tusz i mgiełki. Do tego kwiaty i oczywiście papiery GoScrap:

 

DSC_0006 (8) DSC_0007 (8) DSC_0008 (8) DSC_0010 (4)

 

P.S.

Sklepik GoScrapowy zamkniety do 15.09, ale papiery tej marki mozecie kupić w innych miejscach. Pełną ich listę znajdziecie tutaj: KLIK

 

One thought on “Weekend z marką: GoScrap cz.2 – Blejtram „Bądź wierny”

Skomentuj

