Weekend z marką: GoScrap cz. 3 Folkowa kartka

Dziś już ostatni dzien, który spedzam w gościnie na blogu GoScrap. Bardzo dziękuję dziewczynom z GoScrap za zaproszenie mnie, bo papiery GoScrap są naparwdę fantastyczne: nietypowe, wysokiej jakości, nadają się własciwie do wszystkiego. Papiery te możecie kupić w sklepiku firmowym GoScrap, gdzie oprócz nich sa także taśmy washi, badziki i inne scrapowe gadżety. Papiery te dostępne są także w innych sklepach, których listę znajdziecie tutaj: KLIK.

Mówiłam już o tym, ze papiery tej marki sa uniwersalne i nadają się do wielu różnych projektów. Pokazałam Wam już scrapa, mediowy blejtram. A teraz przyszła pora na kartkę. Kartka jest nietypowa, bo jest jednoczesnie urodzinowym prezentem i zaproszeniem na urodzinowe przyjęcie -niespodziankę dla mojej babci, która właśnie kończy osiemdziesiąt lat. To musi mieć godną oprawę. Poczatkowo chciałam sięgnąć po jakeiś stonowane papiery, ale pomyslałam sobie, że przeciez okazja jest wesoła, więc i kartka powinna być radosna. I tak sięgnęłam po kolejną moją ulubioną kolekcję papierów GoScrap: Best Folk Ever! Uwielbiam zarówno te nasycone kolory, jak i ludowe wzory na drugiej stronie. Prawda, że fajne?

A kartka w formie kopertówki, bo taka wydawała mi się idealna do tego, by ukryć w niej zaproszenie na niespodziankowe przyjęcie:

DSC_0001 (11) DSC_0002 (11) DSC_0003 (11) DSC_0004 (10) DSC_0005 (9) 

To już koniec pierwszej odsłony cyklu Weekend z marką. Kolejne posty z tej serii i kolejna marka dopiero w październiku. Tymczasem zapraszam Was do udziału w moim Candy na Facebooku: KLIK oraz do sklepu i na bloga GoScrap, gdzie preznetowane są swpaniałe prace stałego DT tej firmy! Na pewno znajdziecie tam wiele inspiracji i zachęt do sięgniecia po GoScrapowe produkty!

One thought on “Weekend z marką: GoScrap cz. 3 Folkowa kartka

Skomentuj

