Zaproszenia c.d.

Pamiętacie moją ostatnią gościnną inspirację dla GoScrap? Taka kartka/kopertówka dla babci. Miała być jednocześnie zaproszeniem tejże na jej własne urodziny. Dziadkowi tak się spodobało, że poprosił o zrobienie większej ilości takich zaproszeń – dla gości.

Przyznam się, że nie przewidziałam tego, że taka forma kartko-zaproszenia przypadnie mi do gustu. Praktycznie i ładnie. No i przyjemnie się robi. To pewno zasługa tych fajnych papierów, choc w głowie już mam kolejne ersje. Tym razem dziecowe zaproszenia na roczek z zupełnie czego innego…

A zaproszenia folkowe prezentują się tak:

DSC_0001 (15) DSC_0003 (14) DSC_0005 (11) DSC_0006 (10) Troszkę tu pobawiłam się papierami i pozamieniałam ich kolejność w nakładaniu olejnych warstw. Żeby nudno nie było. Bo i ten różowo-malinowy i ten zielono-limonkowy są zachwycające. A całość oczywiście dopełniają wyciete z drugiej strony arkusza folkowe elementy…

Wykorzystalam:

– papier GoScrap z kolekcji Best Folk Ever

P.S. GoScrap z urlopu wraca już w poniedziałek, wiec biegnijcie tam po weekendzie na zakupy!

3 thoughts on “Zaproszenia c.d.

Skomentuj

