Moje hobby… hmmm… cóż to może być?

No tak, niby wszyscy wiedzą: Ela kocha scrapować. Oprócz tego kocham jeszcze parę innych rzeczy. Ale scrapowanie jest obecnie chyba tym hobby, które wychodzi na plan pierwszy. Choc jest parę takich, co mogłoby gonić… W każdym razie, w ramach blogowego wyzwania Uli pokazuję to, co bore do łapek, kiedy mam ochotę sie pobawić. O! Tyle na temat (bo wyzwanie tym razem fotograficzne).

DSC_0015 (6)  A gdyby ktoś miał ochtę dołączyć do wyzwania Uli, niech klika tu: KLIK

 

14 thoughts on “Moje hobby… hmmm… cóż to może być?

  1. pierwszy raz zetknęłam się z tą metodą jak oglądałam film Crazy&Beautiful i tam główna bohaterka miała właśnie cały album taki:) wspaniale to wyglądało, niby trudne nie jest, ale czasochłonne na pewno

  2. W tym się zgadzamy… i nie tylko w tym 🙂 Scrapowanie sama wiesz – że jest najlepsze i uzależnia tak bardzo, że nie umiałabym sobie tego odmówić! 🙂

  3. Kurcze, nigdy nie miałam styczności ze scrapingiem, ale te wszystkie posty oznaczone tym tagiem na tumblerze są tak piękne, że zawsze chciałam spróbować.
    To musi być piękne hobby!

Skomentuj

