Art journal „Imagine – Create”

Hmmm… wiecie, że pierwsyzm wyzwaniem scrapowym, w jakim kiedykolwiek brałam udział, było wyzwanie na blogu skrapki-wyzwaniowo? Dlatego z sentynementem pewnym tam wracam. I choc na mojej scrapowej drodze wiele się zmieniło od tamtej zakłądki z dziurką od klucza, nadal z chęcią biorę tam czasem udział w wyzwaniach. A to dlatego, że są po prostu fajne.

Tym razem tematem jest wyobraźnia. U mnie ostatnio pracuje na wysokich obrotach i co chwilę coś wymyślam. Nie zawsze potem efekt jest dokładnie taki, jak mi sie wymarzył. Ale… od czegoś trzeba zacząć, próbować i uczyć się…

Dziś po raz pierwszy spróbowałam journalować na dwóch stronach. Hmmm… powiem szczerze, że ciekawie… I chyba przy takim journaloaniu zostanę. Na razie pierwszy taki wpis: „Imagine – Create”. Do tego niebieski, bo to z kolei jest wyzwanie w artjournalowej grupie na Facebooku. No i jeszcze zamierzam zgłosić do Tricksart, bo tam temat „Pierwszy raz”, a u mnie właśnie pierwszy raz na dwóch stronach…

Wpis mediowy, bo jakoś ostatnio chlapanie i mazanie bardzo mi się podoba…

DSC_0006 (11)

Wykorzystane materiały:

mgiełki niebeiskie (różne) 13arts i farbki i gesso i mikrokulki…
badzik z Lemoncraft
literki tekturowe powycinane z napisów, które kiedyś kupiłam w Tricksart
– taśma washi nie pamiętam skąd, papier GoScrap (ten ulubiony, niebieski, ale go prawie nie widać…

Zgąłszma na wyzwania:

Skrapki-wyzwaniowo:

Tricksart: sztukateria#12 „Pierwszy raz”

11 thoughts on “Art journal „Imagine – Create”

  1. Wielki błękit:-):-) 🙂
    Byłby też idealny na środek upalnego lata, aż mi się chłodniej zrobiło, gdy spojrzałam.

  2. Ogromnie mi miło słyszeć, że scrapki-wyzwaniowe były pierwszym wyzwaniowym miejscem – a jeszcze milej, że wracasz do nas 🙂 Dziękujemy 🙂 Journalowanie na dwóch stronach ma wady i zalety 🙂 Czasem jest łatwiej kompozycyjnie, ale też przestrzeń większa do zagospodarowania 🙂 Dziękujemy, że zmierzyłaś się z naszym wyzwaniem – śliczny wpis!

Skomentuj

