Elegancka kartka

Plan był taki, żeby od poniedziałku obok tradycyjnych notek pojawiały się na blogu notki craftowe. Ale jak to z planami bywa, nie do końca się udało… Powoli próbuję ogarnąć rzeczywistość po pewnych zmianach i jeszcze nie udało mi się wypracować jakiejś logicznej rutyny. Dzisiaj jednak mam do pokazania karteczkę, która powstała hohoho… jakieś pół roku temu. Miała być inspiracją na wyzwanie Craftowego Ogródka, jednak z różnych przyczyn wyzwanie nie zostało ogłoszone. Karteczka już dawno dotarła do solenizantki (ja już nawet nie pamiętam, kim była owa solenizantka obdarowana moim tworem). A dzisiaj w końcu pokazuję ją światu… (albo Internetowi, jak kto woli;)

DSC_0001 (5)

Kartka powstała na bazie papierów Pink Paislee, które mialyśmy od ówczesnego sponsora Craftowego Ogródka – sklepu HopMart. A inspiracją były cudne karteczki Cynki (jesli ktoś jeszcze nie zna, niech biegnie na jej poletko, o tutaj: KLIK). W tajemnicy zdradzę Wam, że jednym z moich scrapowych marzeń jest dotarcie kiedyś na Cynkowe warsztaty…

A teraz już karteczka w pełnej krasie:

DSC_0002 (4) A jutro już może coś ze świeżych rzeczy. Zwłaszcza, że troszkę poszalałam i kilka nowości w niedługim czasie pojawi się w moim skromnym kąciku…

P.S.
Powoli odgruzowuję też mój sklepik w Srebrnej Agrafce. Gdyby ktoś miał ochotę na moje wytwory, zapraszam tutaj: KLIK lub po prostu niech pisze: artsonrisa@gmail.com

One thought on “Elegancka kartka

Skomentuj

