Oto ja

To zadanie jest trudne. Dziś Ula zachęca do pokazania na zdjęciu siebie… Nie lubię robić sobie zdjęć. Tak po prostu nie lubię i już. Potem narzekam na brak takich fotek… A jak już jakieś mam, to narzekam, że nie są takie, jaki bym chciała. Kilka fajnych zdjęć siebie mam w szufladzie, ale niestety nie mam ich w wersji elektronicznej. Dlatego pokażę Wam siebie na zdjęciu, które zrobił mi mój jeszcze wtedy nie-Mąż. Taka jesienna ja. W parku w Rudach Raciborskich… O:

ja 

A żeby nie było, że notka nudna i krótka to jeszcze taka piosenka, z którą często się utożsamiam:

Wpis sponsorowany przez Ulę z bloga Sen mai i jej wyzwanie blogowe: KLIK

6 thoughts on “Oto ja

  1. ja uwielbiam jak mi robią zdjęcia 😀
    Twoje śliczne, jesień to moja ulubiona pora roku!
    a AMJ tez uwielbiam 🙂

    1. Ja uwielbiam u AMJ najbardziej ę „portugalską” płytę…
      A za komplement na temat zdjecia dziękuję w imieniu Męża;)

Skomentuj

