Project Life – w końcu mnie dopadło!

Z początku idea Project Life jakoś do mnie nie przemawiała. Może dlatego, że czuło się jakiś przymus, żeby robić stronę co tydzień? A ja nie miałam czasu, żeby zdjęcia wywołać na czas? A może dlatego, ze wszystkie PL, jakie oglądałam były tworzone w oparcu o profesjonalne zestawy kart, na które hmmm… no szkoda bylo mi kasy. Ale to się zmieniło, za sprawą bloga Unscripted Sketches

At first I wasn’t very keen on Project Life. It was because I felt that I had to make a page during the week. And I had no time to print my pics. Then I was afraid that when you’re doing your PL you must use professional (and a little bit expensive for me) cards. Then I found a blog Unscripted Sketches

DSC_0001 (20)

Znałam ten blog jeszcze z czasów, gdy publikowano na nim mapki kartkowe. Czasami zagladałam tam po inspiracje. Tak było i tym razem. Ale… okazało się, że po krótkiej przerwie Unscripted Sketches wróciło z mapkami do kart do Project Life. I to było to coś! Znacznie ciekawsze wydaje się stworzenie własnego zestawu kart niż korzystanie z gotowców. Wzięłam się więc do pracy…

I knew this blog as a card-sketches blog. So I was really surprised, when I found out that it has changed to a PL-sketch blog. And I found the idea of self-making PL cards very interesting. So I started with my Project Life monthly pages…

Postanowiłam na początek robić strony na miesiąc. Bez ciśnienia, bez stresu. Potem… no zobaczymy. na razie stworzyłam dwie karty według Unscripted Sketches. Pierwsza, według pierwszej mapki i druga, wedlug mapki, do której aktualnie można zgłąszać swoje prace na wyzwanie. najpierw więc prezentuję tę drugą:

I started with two cards. The firs is based on the sketch, that you can use right now, if you want to take part in a challange:

DSC_0006 (14)

I mapka/ And the sketch:

 

I kolejna karta, tym razem bazujaca na mapce nr 1 z Unscripted Sketches

And the second one based on a sketch#1:

DSC_0004 (15)

 

Następne karty już wkrótce. A cała strona pojawi się zapewne pod koniec października…

Next cards will appeal soon I hope. And the whole page should be published by the end of October.

Wykorzystałam tutaj papiery z kolekcji BoBunny On teh trail i troszkę Ayeedowej farbki.

I’ve used here BoBunny papers from the collection on the trail and a little bit of Ayeeda Paint.

 

4 thoughts on “Project Life – w końcu mnie dopadło!

  1. So pleased you’re inspired by Unscripted Sketches. Loving how you’ve interpreted the sketches & look forward to seeing your finished pages. Thanks for playing along.

Skomentuj

