Tu mnie znajdziesz!

laptopHmmm… podobno, jeśli nie ma Cie na Facebooku, to nie istniejesz. Mogłam się o tym kiedyś przekonać. Byłam u mojej siostry. Z jakiegoś powodu zostałam sama w mieszkaniu. Zadzwonił telefon. No to odebrałam. Gość coś tam nawijał w jakimś dziwnym języku. Kiedy w końcu nabrał powietrza i zrobił przerwę w swoim wywodzie zdążyłam wtrącić, ze chyba chciał rozmawiać z moją siostrą. Dalej było tak:
– To nie Kasia?
– Nie, jej siostra.
– Jak to siostra?
– No normalnie, siostra…
– Ale… masz facebooka? Jak się nazywasz? – tu podałam imię i nazwisko. A po chwili milczenia po drugiej stronie, gość się odzywa:
– No rzeczywiście. jesteś siostrą Kasi. Prawdziwą!

No to, żeby nie było, że nie istnieję ja, czy mój blog… Tutaj mnie znajdziecie:

Blog: oczywiście tutaj, gdzie jesteś. Wciąż działa jeszcze blog czytelniczy, bo już nie chcę zmieniać w wyzwaniach, ale publikowane tam recenzje się dublują. No i jeszcze wciąż możecie oglądać moje dawne prace na pierwszym handmade’owym blogu, jaki prowadziłam: KLIK. Teraz jednak przeniosłam się już tutaj i tutaj publikuję i recenzje, i zdjecia moich tworów i kilka innych rzeczy.
Mój blog znajdziecie także w takich serwisach jak bloglovin i zblogowani. Dzięki nim możecie szybko dowiadywać się o tym, że pojawiło się u mnie coś nowego. Dlatego zachęcam do skorzystania! Aby w prosty sposób dodać mnie do obserwowanych w tym pierwszym wystarczy kliknąć w banerek znajdujący się na pasku bocznym.

Mam też handmade’owy sklepik w serwisie Srebrna Agrafka. Trafiają tam kartki, które robię dla przyjemności, wianuszki i inne takie. Jeśli ktoś miałby ochotę coś zakupić, zapraszam tutaj: KLIK. (albo po prostu zachęcam do kontaktu: artsonrisa@gmail.com)

Facebook: Tak! Sonrisa Art jest na Facebooku. mam tam własną stronę. Fanpejdża tak zwanego. Pomaga mi to troszkę oddzielić publikowane treści od tej całkowicie prywatnej sfery (to się tak da? W sensie ten podział? I ta prywatna sfera?). Jeśli ktoś chce na bieżąco być z notkami i innymi takimi, zapraszam do polubienia: KLIK. Na Facebooku też od czasu do czasu szybkie candy, konkursiki i takie tam…

Google+: Też jestem. A co! Choć bywam mniej. Ale jeśli ktoś używa: zapraszam! KLIK

Instagram: Tu publikuję dość często. Głównie, jeśli jest coś ciekawego, mam akurat naładowany telefon i zdążę zrobić jakieś zdjęcie. Szukajcie użytkownika elanoga 😉

Pinterest: Też jestem. O tutaj: KLIK. Tylko rzadko dodaję zdjęcia. Generalnie wtedy, jak mi się przypomni. I hurtowo!

Nie ma mnie jeszcze na youtubie, bo jakoś nie mam odwagi stworzyć filmiku. Może kiedyś… Na twitterze jestem, ale kompletnie nie ogarniam, więc nawet nie podaję linka. Mam konto na Filmwebie i lubimyczytać.pl, ale też praktycznie nie korzystam. Hmmm… no i to chyba tyle. Więcej grzechów social-mediowych nie pamiętam;)

A wpis powstał z inspiracji Uli i jej blogowego wyzwania: KLIK

5 thoughts on “Tu mnie znajdziesz!

    1. No jak odłożyłam wtedy słuchawkę telefonu to się zastanawiałam, czy to była prawda… Zanim wybuchnęłam śmiechem oczywiscie;)

Skomentuj

