Inspirujące blogi #2

internauci8Korzystanie z aplikacji Bloglovin sprawia, że do obserwowanych dodaję coraz to nowe blogi. nie wszystkim udało mi się przyjrzeć dokładnie. Niektóre okazały się takimi, które nie spełniają jednak moich oczekiwań… Ale są też perełki, które bardzo mnie inspirują. Nie tylko blogowo, ale i życiowo. I dziś kolejna porcja tych perełek…

Blog lifestylowy – tym razem w zestawieniu zabraknąć nie może bloga Uli (senmai.pl). Tak naprawdę to jeden z tych blogów, które inspirują mnei do blogowania. I choć czasami styl bloga mnie denerwuje, lubię tam zaglądać. Lubię też wyzwanie blogowe Uli (kolejne pewno w połowie listopada, więc zachęcam do udziału!).

Blog craftowo-wyzwaniowy Art-piaskownica to blog, na którym pojawiaja się ciekawe wyzwania. Nie tylko scrapowe. Dlatego ten blog jest taki fajny. I choć nie zawsze udaje mi się brać udział w kolejnych zabawach, lubię podpatrywać dziewczyny z DT. Art-piaskownica jest też jednym z pierwszych miejsc, w których szukam inspiracji, kiedy mam ochotę coś stworzyć…

Blog craftowo-lifestylowy – tak naprawdę nie wiem, jak do końca zakwalifikować bloga Jyoti. Prawda jest taka, że poznałam ja jako crafterkę, dzięki któremuś wyzwaniu. Zakochałam się w tworzonych przez nią mandalach. Uwielbiam też jej inne prace. Jednak na blogu pojawiają się także zdjęcia i bardzo wartościowe cytaty… Kto chce poznać Jyoti, niech klika tutaj: KLIK.

Blog kulinarny – jadłonomia to blog, który jest marką samą w sobie. I po prostu wiadomo, że jeżeli ktoś gotuje według przepisów jadłonomii, będzie pysznie. na blou znaleźć można przepisy na dania wegetarianskie (starsze posty) oraz dania weganskie (nowsze posty). Kilka razy już próbowałam (polecam pasztety!) i za każdym razem wychodziło pysznie… Po przepisy roslinne zapraszam więc tutaj: KLIK

Blog parentingowy – właściwie to takowych nie lubię. A to z tego powodu, że za dużo jest w sieci blogów, które istnieją chyba tylko po to, żeby testować zabawki/ciuchy/kosmetyki dla dzieci i ewentualnie matek. Ale czasem zdarzają się perełki. Tak jak Blog Ojciec. Ten blog, pisany przez meżczyznę, tatę, często porusza tematy bardzo kontrowersyjne. I trafia w sedno. Dlatego z chęcią tu zaglądam… KILK

3 thoughts on “Inspirujące blogi #2

  1. Jeeeej, ale mnie zaskoczyłaś…Aż nie wiem, co powiedzieć?…Jest mi szalenie miło, ze mogłam Cię zainspirować i że lubisz do mnie zaglądać :))))
    Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

