LO „The journey begins…”

Przez kilka ostatnich di troszkę odpuściłam sobie bloga. Musiałam złapać oddech, naładować baterie. No i bylam na fantastycznym zlocie Craftshow, z którego wróciłam na „scrapowym haju”. To wszystko sprawiło, że powstał ten scrap…

(Zaburzam tu trochę chronologię, bo powinnam pokazać pracę swtorzoną na warsztatach u Ani-Morony, ale… wyzwanie, na które stworzyłam tę pracę kończy się dzisiaj, więc praca warsztatowa i wszystkie posty okołozlotowe pojawią się w ciągu następnych dni).

DSC_0006 

Ostatnio wrociłam do robienia LO. Niemała w tym zasługa warsztatów. Ale na powstanie tego konkretnego scrapa miała wpływ także mapka z odkrytego niedawno przeze mnie hiszpanskiego bloga In the scrap. Uwielbiam mapki. I uwielbiam Hiszpanię. A fakt, że mogę sobie popisać i poczytać po hiszpańsku sprawia, że aż chce się tworzyć!

A mi me gusta mucho hacer LO. Y me gustan los retos tambien. Y el nuevo scrap-blog, donde puedo crear algo con el reto muy inspirativo y tambien donde puedo practicar mi castellano. Es muy bien para mi! 😉

Scrap jest takim wspomnieniem. Teraz już rzadko podróżuję pociągami. Ale kiedyś to własnie na dworcu zabrzańskim zaczynała się każda podróż. Stąd tytul scrapa i cała jego tematyka. Taka refleksja moja… I chyba trochę pragnienie, żeby znów wsiąść do pociągu i pojechać gdzieś w nieznane. O mojej fascynacji dworcami i torami pisalam już z resztą kiedyś…

Este LO es un recuerdo de tiempo, cuadno no tenia el coche y cada viaje empezo aqui, en la estacion de tren en Zabrze. Y a mi me parece que  esto es tambien un deseo por viajar. Porque viajar es lo, que me encanta. 

DSC_0001

DSC_0004

Tworząc scrapa wykorzystałam tę mapkę / Aqui yo usaba este reto de blog In the scrap (KLIK):

Użyte materiały/Los materiales:

– Ayeeda Mists 13arts (pastel blue i pastel yellow)
Splash Ink 13arts (black)
– Distress Ink (Broken China)
3rd Eye stamp
Scrapberry’s stamp
– papiery Coor Conspiracy Graphc Loop
biały karton Studio75 (baza)

Ponieaż użyłam tutaj kilku medió, zgłaszam tez na wyzwanie w Craftowym OgródkuPorque usaba mas de dos medios, este LO va tambien por un desafio de Craftowy Ogródek (KLIK)

4 thoughts on “LO „The journey begins…”

  1. Te ha quedado muy bien. Me gusta el toque que le has dado con los papeles rotos.
    Gracias por participar en los retos de In The Scrap.

Skomentuj

