Po Craftshow i LO „let’s GO!”

Na tę imprezę czekałam bardzo długo. Pewnie dlatego, że w końcu jechałam jako uczestnik. Bez zobowiązań typu Mąż, który się nudzi albo sklep. Mogłam w pełni korzystać z oferty. A ta… była bogata. bardzo bogata… No i jechałam w rewelacyjnym towarzystwie Viol (jej blog tutaj: KLIK).

Na Craftshow jechałam jednak przede wszystkim na warsztaty z Anią Moriony (blog Ani tutaj: KLIK). Na warsztatach oswajałyśmy białą bazę. I powiem szczerze… Było SUPER! naprawdę dużo się nauczyłam…

Relacja z warsztatów u Ani na blogu KLIK. Niestety nie miałam aparatu. Zresztą tworzenie LO tak mnie pochłonęło, że chyba nie miałabym jak robić zdjęć. Za to już w domku sfotografowałam LO, które stworzyłam pod czujnym okiem Ani. Oto efekt mojej pracy:

DSC_0008 DSC_0009 DSC_0010 I powiem Wam, że to na pewno nie jest ostatni scrap na białej bazie. napradę bardzo mi się spodobało tworzenie takich prac! A Ani dziękuję za super warsztaty  super atmosferę na nich. Zaś Kasi za zorganizownie fajnego zlotu!

P.S. Jutro jeszcze też w temacie pozlotowym;)

One thought on “Po Craftshow i LO „let’s GO!”

Skomentuj

