KITowa wymianka i LO „Autumn Day”

Ostatnio w scrapowym świecie (choć może nie tylko?) Modne sa tak zwane KITy, czyli zestawy różnych materiałów, dzięki którym można stworzyć cos fajnego. Dotychczas takie KITowe kluby funkcjonowały za granicą. I część polskich scraperek co miesiąc (lub w innych odcinkach czasu) dostawała przeysłeczkę. Z materiałów w niej znalezionych dziewczyny tworzyły i tworzą nadal fantastyczne prace. W końcu również w Polsce powstały firmy, które oferują KITy. Pierwsze były chyba UHaKi. Teraz funkcjonuje fajnie Polish Kit Project, gdzie otrzymuje się KITa niespodziankę, Art Workshop Kit Club, gdzie dzięki subskrypcji można otrzymywać co miesiąc zestaw materiałów do scrapowania, PL lub dodatków wiodących światowych marek. Wiele innych sklepów także wprowadza do sezonowej lub stałej sprzedaży zestawy swoich produktów (np. ScrapButik).
TRoszkę się temu przyglądałam. Troszkę mnie kusiło. Ale na skorzystanie z KITa takiego zdecydowałąm się dopiero wtedy, gdy powstała grupa wymiankowa na Facebooku. Grupa jest tajna, ale zawsze można poprosić o dołaczenie. Choćby tu, w komentarzu. Pierwsza wymianka już za nami. Niedługo będziemy wymieniać się światecznie. A potem… 😉 Mnóstwo zabawy przed nami! A dziś już efekty mojej pracy z jesiennym KItem od Srebronlistki, z którą na Craftshow miałam okazję wymienć się osobiście;)

raz 007 

Kiedy odpakowałam KITa już wiedziałam, że na pewno powstanie z niego scrap. To zasługa fantastycznych papierów Altair Art, zwłaszcza tego jednego, który stał się idealnym tłem dla zdjęcia z pewnego jesiennego spaceru! Pamiętacie jak pisałam, że w Polsce brakuje mi takich jesiennych papierow i gadżetów? Ten papier jest boski… Idealny do oprawiania zdjęć z jesiennych spacerów, których z resztą w tym roku było naprawdę sporo. Bo i jesień w tym roku szczególnie piękna. A moze tylko ja dopiero teraz taką piękną jesień dostrzegłam?

Grunt, że udało się kilka razy wyjść do parku i poszukać jesiennych liści, kasztanów i żołędzi… Takie wspomnienie jesiennego dnia własnie na scrapie:

DSC_0006 (15)

 

DSC_0004 (16)

 

 

DSC_0005 (17)

 

Na scrapie znajdziecie przedew szystkim materiały z KITu, a więc:

papiery Altair Art
tekturkowe ptaszki
sznurek
piórka
naklejki
mgiełki 13arts: chalk dark brown, pearl olive green, chalk sap green i chalk burnt sienna – jedyne spoza KITu;)

A ponieważ pojawia się tu motyw liści zgąłszam scrapa też na wyzwania:

listeczkowe w Craftowym Ogródku

listeczkowe w Diabelskim Młynie

To jeszcze nie koneic mojej zabawy z KITem. Kolejne prace pojawią się pewno wkrótce! A jutro coś słodkiego… Zapraszam…

 

6 thoughts on “KITowa wymianka i LO „Autumn Day”

    1. 😉 Dziękuję! To, że nie miałam czasu brać udziału w pracach Ogródka nie znacyz, ze nie mogę się bawić… A tak mi spasował temat, że hej… Jak się uda to jeszcze jedna praca liściasta będzie;)

    1. Dziękuję;) A papier baaaardzo udany;) Więc dziękuję tym bardziej, że akurat on był częścią mojego wymiankowego zestawu;)

Skomentuj

