Project Life, czyli zachwyt nad październikiem

Tak! Udało się! W końcu mam swoją pierwszą w życiu stronę PL! I o ile wcześniej jakoś do tej formy nie byłam przekonana, o tyle teraz trudno by mi było z niej zrezygnować. Tak dobrze bawiłam się robiąc tę stronę, że po prostu nie wyobrażam sobie już scrapowania bez PL…

DSC_0004 (18)

Moje pierwsze postanowienia związane z tworzeniem stron PL jakoś spełzły na niczym. A to dlatego, że stresował mnie bardzo fakt, że strony trzeba robić co tydzień, że ja nie wyrabiałam ze zdjeciami. Bo nawet jeśli zdjecia byly zrobione, nie byłam w stanie wywołać ich na czas. Nie miałam tez profesjonalnych dodatków…

Teraz też nie mam. Jedyna specjalna inwestycja to odpowiednie koszulki. Zdecydowałam się na zestaw 12 różnych, co w sumie da mi… hmmm… 24 karty. na razie postanowiłam ograniczyć się tylko do takiego zakupu i wykorzystać papiery i przydasie, które już posiadam. Do tego postanowiłam tez nie stresować się tygodniowymi wpisami i robić jeden na miesiąc. Może później to zmienię i dokumentować będę każde dwa tygodnie, tydzień… Na razie wybieram z miesiąca to, co najlepsze, najważniejsze i najbardziej charakterystyczne.

W październiku były to przedew szystkim urodziny, Craftshow oraz mnóstwo spacerów, wypraw na parki linowe czy rowery… Co z resztą widać na zdjęciach…

DSC_0005 (19)

A że ta strona mocno liściasta to zgłąszam ją na jesienne liściaste wyzwanie w Craftowym Ogródku oraz na wyzwanie facebookowe Altair Art.

A w pracy wykorzystałam papiery BoBunny z kolekcji Trail Mix
oraz farbkę wodną 13arts do pochlapania poszczególnych kart.

 

One thought on “Project Life, czyli zachwyt nad październikiem

  1. Wspaniała 🙂 Ja jednak wolę terminy tygodniowe. A zdjęć nie wywołuję, tylko sama drukuję na papierze fotograficznym – do PL są wystarczające 🙂

Skomentuj

