Co mi w duszy gra…

niedano pisałam o piosenkach, które pamiętam przez całe życie. Dzisiaj znowu muzycznie, choć w nieco innym klimacie. Ula z bloga Sen Mai w swoim wyzwaniu prosi o… stworzenie playlisty do pracy kreatywnej. I tu pojawia się problem. Bo ja nie tworzę playlist. Nie mam też ulubionych piosenek, bez których nie powstanie kartka czy scrap. Ale… mam ulubione zespoły, ulubionych wykonawców. Takich, bez których muzyki być może się obejdzie, ale przy których klejenie po prostu jest przyjemniejsze…

 

Jedną z najbardziej mnie insprujących grup muzycznych jest… Dom o Zielonych Progach. Uwwielbiam też wszystkich innych wykonawców, których można posłuchać na składankach „W górach jest wszystko, co kocham”. Kiedy kleję, lubię sobie pod nosem śpiewać, nucić, wtórować wykonawcom, ktorych słucham. Ulubiona piosenka? Trudno wskazać. Ostatnio mam ochotę na to:

 

Kolejny wykonawca to oczywiście Chambao. Moje ukochane, inspirujące jak nikt nigdy… Uwielbiam. I też chętnie śpieam, kiedy kleję, wycinam. Albo ostatnio… szyję… I jeszcze piosenka… Hmmm… tu też nie mam jednej ulubionej. To może ta?

 

Na koniec jeszcze duet, o którym przypomniałam sobie niedawno: Lipnicka i Porter. Dla mnie rewelacja. I oczywiście dla was do posłuchania:

 

Jeśli ktoś z Was ma ochotę poczytac o moich ulubionych (na przestrzeni lat) utworach muzycznych, zapraszam tutaj: KLIK. Zaś ten, kto chce poznać twórcze i kreatywne playlisty, niech biegnie do Uli i zerknie na podlinkowane tam posty innych uczestników wyzwania: KLIK.

P.S. Zdjęcie na początku wpisu pochodzi z Pinterest.

8 thoughts on “Co mi w duszy gra…

    1. Kaczmarskiego nie słucham w trakcie tworzenia. Za bardzo skupiam się na tekstach. Na Kaczmarskiego muszę mieć głowę wolną. Tak, żeby w pełni wsłuchać się w muzykę…

    1. No wiem… Ja najczęściej słucham z youtuba, z braku innego sprzętu w kaciku craftowym. Ale i tak uwielbiam!

    1. Polecam! Nie tylko te jedną, do której link wrzuciłam… Ja po prostu tę bardzo lubię. Ale inne też są fajne;)

Skomentuj

