Powarsztatowo, czyli ostatnio zrobiłam…

Ula dziś zaprasza do pokazania, co ostatnio się stworzylo. Ten post wyzwaniowy zbiegł się w czasie z warsztatami, na których byłam we Wrocławiu. ten wyjazd był mi potrzebny niemal jak powietrze. I przy okazji dużo się nauczyłam i spędziłam kilka kreatywnych godzin w doborowym towarzystwie i przedew szystkim pod czujnym okiem wspaniałej instruktorki, jaką jest Ayeeda. Dzięki temu mogę Wam dziś pokazać scrapa, z którego jestem baaaardzo zadowolona:

DSC_0002

Media pociągały mnie już od dawna. Z resztą byłam na kilku mediowych warsztatach właśnie. Ale dopiero teraz udało mi się stworzyć scrapa, który jest od mediów niemal ciężki. Czego tu nie ma! Jest gesso, pasta strukturalna, mgiełki w trzech kolorach, mikrokulki drobne i nieco większe, żel medium i tusze Splash. A do tego tekturki, nitka, brokatowe gałązki, maski i oczywiście papiery z kolekcji Cosy Evening 13arts. Wszystko to kupicie tutaj: KLIK.

A teraz jeszcze kilka szczegółów:

DSC_0003  DSC_0004  DSC_0005

 

A wpis berze udział w wyzwaniu blogowym u Uli: KLIK

13 thoughts on “Powarsztatowo, czyli ostatnio zrobiłam…

    1. Dają dają… tylko człowiek potem wraca do domu, a tu brak czasu, zeby wszystkie pomysły zrealizować;)

    1. Dziękuję. A co do mediów… no po prostu trzeba spróbować. Najlepiej na warsztatach. Ale można też skorzystać z internetowych tutoriali… Na youtube jest mnóstwo. na blogu 13 arts też pojawiają się świetne filmiki dziewczyn z DT;) Polecam, bo to prawie jak warsztaty online;)

Skomentuj

