Comiesięczny przegląd blogowy…

jakoś tak przyzwyczaiłam się, że w okolicach 20. dnia każdego miesiąca prezentuję Wam kilka blogów, na które lubię zaglądać. Dzisiaj więc kolejna odsłona tego cyklu. Zapraszam!

laptop

Na początek jeden z moich ulubionych ostatnio blogów kulinarnych. Źródło fantastycznych przepisów dla alergików i nie tylko: Mama Alergika Gotuje. Przepisy bez glutenu, bez jajek i mleka i bez wielu innych rzeczy na każdą niemal okazję. Warto zajrzeć, kiedy ma się alergię, albo kiedy chce się po prostu zadbać o zdrowie…

Kolejny to blog lifestylowy. Taki, który mnie daje bardzo pozytywnego kopa. To właśnie Edyta natchnęła mnie do założenia swojego bloga. I choć notki ostatnio nie pojawiały się regularnie, bo Edyta miała na głowie sparwy ażniejsze i jeszcze bardziej ważne, blog istnieje. A każdy wpis sprawia, że mnie też się chce. Zapraszam więc na Pozytywnie o Życiu.

Ayeeda to moje guru w kwestii mediów. Nie tylko tworzy fantastyczne i bardzo insprujące prace, ale stworzyła też polska linię mediów. Tak rewelacyjnych, że już inne nie są potrzebne. I cały czas poszerza ofertę. Na jej blogu można zobaczyć, co z tych mediów (a także papierów i dodatków), można stworzyć. Zerknijcie więc na 13pasji.

Z kolei jeśli szukacie inspiracji na fajne dekoracje świąteczne, zajrzyjcie teraz na bloga frmowego UHK. To polski producent papierów do scrapbookingu. Bardzo uniwersalnych, bardzo ciekawych, obok których nie potrafię przejść obojętnie. W okresie przedświątecznym już tradycyjnie oglądać tutaj można notki z cyklu Christmas Home Decor. Więcej na UHKowym blogu: KLIK.

I jeszcze niezmiernie inspirujący blog chyba obecnie najbardziej rozpoznawalnego polskiego jogina. maciek Wielobób w jogowym świecie znany jest jako osoba, która prowadzi ciekawe warsztaty różnego typu. Poza tym jest też propagatorem sufizmu uniwersalnego. Szczególnie polecam Wam jednak jego artykuły o medytacji i uważności. Warto poczytać nawet, gdy joginem sie nie jest. Blog Maćka tutaj: KLIK.

 

6 thoughts on “Comiesięczny przegląd blogowy…

  1. Och! Jak ja nie lubię takich wpisów! 😉
    Kolejne polecane blogi, to kolejne blogi w moim czytniku… a doba za nic nie chce być dłuższa 😦

    1. hehe… no tak… ja też mam mnóstwo blogów w czytniku. Ale nie na każdy zaglądam codziennie…

    1. BO ja innych blogujących nei traktuję jak „konkurencji”. A jak ktoś fajnie pisze to warto go polecac. ot, tyle… Niech inni też poczytają…;)

  2. Internet jest wielki ale udało mi się dotrzeć do tego miejsca. Gdy przeczytałam wpis uśmiechnęłam się od ucha do ucha. Dziękuję za tak pozytywny odbiór mojego bloga, tym bardziej dla mnie cenny bo bezinteresowny, taki od siebie. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia!

    1. Miło mi, ze Pani tu dotarła… 😉 I dziękuje za takiego fantastycznego bloga. I za ksiażke kucharską, która już od wczoraj u mnie na blacie kuchennym… 😉 Pewno o niej też napiszę, bo jest… fantastyczna… !

Skomentuj

