Zliftowane (Scrap Lifting DT Call)

Dawno nie robiłam kartki. Teraz jednak nadarzyła się okazja, jaką są urodziny mojej babci. W poszukiwaniu inspiracji zajrzałam na mój ulubiony blog liftowy: scrap lifting. A tam… DT Call! A ponieważ kartka, którą w ramach naboru należy zliftować jest całkiem fajna, postanowiłam po prostu się pobawić…

It’s a really big occasion to make this card: my grandmum’s birthday. So… looking for some inspiration I went to my favourite scrap-lifting blog. And I found there a DT Call. So I tried to lift the card…

DSCN6036 

Do zliftowania jest kartka Evgeni Petzer, której piękne prace oglądać możecie tutaj: KLIK.

The task is to lift this beautifull card made by Evgenia Petzer, whose wonderfull artworks you can find here: CLICK.

A tutaj już moja interpretacja. Liftowana kartką posłużyłams ię trochę jak mapką, zachowując kompozycję:

And here is my interpretation. I used the lifted card as a map and I tried to make more or less the same composition:

DSCN6032 

DSCN6034

Użyłam / I’ve used:

papers and buttons from Forget me not collection by Lemoncraft

wykrojniki w większości zakupione w sklepie Przyda-sie.pl

baza ze sklepu Przyda-sie.pl

DSCN6038

Jeśli także chcesz pobawic się w liftowanie i wziąć udział w DT Call biegnij tutaj: KLIK.

If you also want to try yourself in this lift and DT Call, go here: CLICK.

Zgłaszam też do comiesięcznego wyzwania na fana produktwó sklepu Lemoncraft.pl.

 

4 thoughts on “Zliftowane (Scrap Lifting DT Call)

Skomentuj

