Zaproszenia na roczek… różowo mi…

Na blogach kreatywnych już czuć świętami. Od dawna czuć. Ale teraz to już chyba 90% crafterek pokazuje jakieś swiąteczne cuda: a to grudniowniki, a to kartki, kalendarze adwentowe, ozdoby… A przecież w grudniu są też inne okazje do świętowania…

 

DSCN6054 
Zaproszenia miały być proste. I słodko-różowe. Ale nie przesłodzone… Czyli takie kolorki zupełnie nie moje. Na pomoc przyszli Przydasie, u których kupić można papiery Galerii papieru. Idealne do takich właśnie uniwersalnych, delikatnych prac…

DSCN6048 

Od przydasiów nie tylko papiery, ale i wykrojniki (wybór duży, jest na czym oko zawiesić)…


Ufff… na dziś tyle. Jakoś mnie ten grudzień zaskoczył. Ale od jutra się poprawię… Obiecuję…

 

2 thoughts on “Zaproszenia na roczek… różowo mi…

    1. Ja też nie. ze świątecznych rzeczy zrobiłam: wianek na warsztatach i otes na wymiankę… ale już mam kilka pomysłów na kartki;)

Skomentuj

