Wymiankowo – mikołajkowo…

No tak 06.12. Czyli Mikołajki. Czyli prezenty. Najfajniejsze są te robione z sercem. I choc wiem, że docenia się je dopiero na pewnym etapie, to… dużo znaczą. Dlatego wymianki okołoświąteczne tak bardzo ciągną… Hmmm… A jak ciągną, to się zapisuję. W tym roku to rewelacyjna wymianka u Edyty (hmmm… nie wiem, co dostałam, bo piszę ten tekst 04.12, a prezencik czeka cierpliwie na półce, zapakowany. I korci strasznie… Ale twarda jestem i nie dam się…).

Była też wymianka świąteczna notesowo-zakładkowa u Boei. I tu już chyba mogę sie pochwalić, co stworzyłam…

DSCN6072

I notesik i pasującą stylem zakłądke stworzyłam z papieró BoBunny. Któraś ze starszych kolekcji świątecznych, jakie mi jeszcze zostały. Mam nadzieję, że nowej właścicielce się przyda…

DSCN6070

W paczce bbyło też coś słodkiego i garść przydasiów…

Notes zrobiony z papierków BoBunny Blitzen. A do tego napis tekturowy pokolorowany tuszem Splash srebrnym i chlapania tym samym tuszem. Z 13arts. 😉

Za wymiankowe radości dziekuję Boei i Edycie oraz moim wymiankowym parom: Magdzie, Iwonie i Barbetce😉

Przepraszam za nieostre zdjęcia, ale… no cóż pogoda akurat taka, ze nic nie wychodziło. A wysłane musiało być już…

 

4 thoughts on “Wymiankowo – mikołajkowo…

Skomentuj

