Świąteczny wianek

Uwielbiam wianki. Lubię je tworzyć. Nadawać im wygląd, który nie tylko będzie cieszył oko, ale też oddawał ducha danego czasu… I stan mojego umysłu… I choć postanowiłam w tym roku odpuścić sobie i nie robię kartek, kalendarzy adwentowych czy grudniownika, (bo po co walczyć z czasem? Przecież od tego pasja przestaje być pasją, a staje się powodem do stresów…) wiankowi nie mogłam się oprzeć…

DSCN6086 

Tym razem postawiłam na naturalność: pomarańcza, cynamon, szyszki. Trochę szronu…. Jest delikatnie. jest zimowo, trochę świątecznie, spokojnie…

DSCN6088

Wpis powstał w wyniku wyzwania blogowego Uli.

A wianek przy okazji zgłąszam na wyzwanie u Przydasiów:

I w Tricksart:

A gdyby ktoś taki wianuszek chciał, zapraszam tutaj: KLIK

21 thoughts on “Świąteczny wianek

    1. Też tak keidyś myślałam;) Póki nie spróbowałam craftować. A takie zrobione przez siebie, anwet koślawe (bo w końcu to trening czyni mistrza i każdy następny bedzie już lepszy), jakoś bardziej cieszy niż kupiony…

Skomentuj

