Podążając za słowami…

Kolaż nigdy nie był czymś, co szczególnie mnie interesowało. Rzadko w swoich pracach wykorzystywałam zdjęcia, obrazki czy teksty powycinane z gazet czy pozyskane z innych źródeł… Dopiero niedawno odkryłam, jaką fajną zabawą jest kolażowanie…

DSC_0008

Od zawsze za to z podziwem spoglądałam na słowne kolaże tworzone przez Jyoti. Mają w sobie jakąś magię… Kiedy więc powstał nowy blog: Kawa i nożyczki, będący kontynuacją starej dobrej collage cafe i kiedy na tym blogu pojawiło się wyzwanie kolażowe, polegające na pocięciu i poskładaniu na nowo wskazanego przez prowadzące bloga dziewczyny kolorowego pisma, postanowiłam spróbować raz jeszcze zmierzyć się z kolażem…

Kiedy czytałam „Urodę”, bo to właśnie ten magazyn tniemy w tym miesiącu (czas zgłaszania prac do 17.12), myślałam, ze motywem przewodnim mojego kolazu bedzie dom. Bo temat ten (i słowo) powtarzał się na łamach pisma dość często… A jednak, kiedy wzięłam do ręki nożyczki, pozwoliłam się ponieść słowom i obrazom. W rezultacie powstał kolaż o podróżach. Niekoniecznie tych dalekich…

DSC_0006 (2)

 

Podróż
dla przyjemności
i radości życia
ma sens

oglądaj
słuchaj
smakuj.
Kochaj…

Wyszła mi taka kwintesencja podróżowania. Własnie tak rozumiem zwiedzanie świata, chocby miał to być świat mojej własnej ulicy. Niespiesznie, za to smakując kazdą chwilę. Tak też wyobrażam sobie szczęśliwe życie…

A sam kolaż? Powstał na osobnej kartce. Bazę stanowi zielony karton, pomazany nierówno gesso i popsikany mgiełkami. Wszystkie z 13arts, do kupienia także w moim ulubionym sklepie – przyda-sie.pl. Taką formę wybrałam, bo jakiś czas temu dostałam od Melissy cudną teczkę. Idealną na kolaże. Teczuszka z resztą widoczna w tle. Postanowiłam właśnie do niej chować prace stworzone z inspiracji bloga kawa i nożyczki… Jesli chcecie pobawić się w kolażowanie to zerknijcie tutaj: KLIK. To tu zgłaszać możecie swoje prace będące wynikiem czytania i ciachania „Urody”…

A u mnie jutro jeszcze słów kilka o samym piśmie…

12 thoughts on “Podążając za słowami…

  1. Ale piękne!:) ja kolażu tez nigdy nie lubiłam i nie stosowałam, ale z czasem, gdy zaczęłam zajmować się scrapbookingiem, odkryłam, że kolażem można stworzyć coś pięknego

  2. Twój kolaż przywodzi mi na myśl lato, tajemnicę jaka wiąże się z odkrywaniem nowych miejsc… podróże – z przyjemnością przeczytałam, ze właśnie z myślą o podróżowaniu powstawał
    jak widać oddałaś w pełni ten klimat
    …ciekawa jestem czy kolaże wciągną Cię na dłużnej….? oby tak:)

Skomentuj

