LO „HoHoHo…”

Dawno, dawno temu, w pewnym małym domku meiszkała dziewczynka. Niewiele jeszcze rozumiała z tego, co się wokół niej dzieje. Czuła tylko, że to coś wyjątkowego: wszyscy ubrani bardziej elegancko, jakaś taka dziwna, podniosła atmosfera panowała w domu. A potem ktoś zadzwonił do drzwi. Chwilę później w pokoju pojawił się człowiek, ubrany w długą szatę, z brodą i ogromnym workiem…

Później było wąchanie pomarańczy, dmuchanie gumowej zabawki i skręcanie drewnianego stolika. I tyle różnych rzeczy działo się wokół, że była zbyt zaaferowana, by cokolwiek rozumieć. I zapamiętać. na szczęście ktoś robił zdjęcia, gdy ona „rozmawiała” z tym dziwnym przybyszem. I gdy bawiła się nowymi zabawkami…

Dawno, dokładnie 28 lat temu, przyszedł do mnie Mikołaj…

DSC_0028

Choć w tym roku niezbyt przejełam się świętami i w ramach przygotowań zrobiłam… dwa wianki i jeden notes plus zakładkę na wymiankę, nie mogłam odmówić sobie przyjemności zrobienia LO. Zwłaszcza, że mapka GoScrapowa pociągała mnie od momentu, gdy ją zobaczyłam. I od razu wiedziałam, że scrap powstanie na białej bazie… problem w tym, że jakoś tak się złożyło  nie byloc zasu zrobić scrapa wcześniej. Dlatego powstał na ostatnia chwilę…

DSC_0025

Zdjęcia tez na ostatią chwilę, dlatego tak kiepsko widać to stare zdjęcie, wyciągnięte z albumu dokumentującego pierwsze lata mojego życia. Bo choć w pudełku „do oscrapowania” mam mnóstwo nowych fotografii, chciałam czegoś klimatycznego. Czegoś świątecznego. I takiego, żeby pasowało do nowych papierów GoScrap, tych świątecznych…

DSC_0031

Kolorki wpisały się przy okazji do najnowszego wyzwania w Art-Piaskownicy:

 

DSC_0030

Wykorzystałam tutaj:
papiery GoScrap z kolekcjiwinter tales
– biała baza ze sklepu przyda-sie.pl

A praca leci na wyzwania:

GoScrap z mapką, o taką:

Art-Piaskownicy kolory grudniowe:

A jako, że zdjęcie stare, a papiery nowe to zgłaszam też na wyzwanie AltairArt:

10 thoughts on “LO „HoHoHo…”

Skomentuj

