Wyzwania, wyzwania…

Początek roku to czas planowania. Nie… nie będę Was zanudzać moimi planami… No dobra, może troszkę. Lubię długofalowe projekty i wyzwania. Dlatego w tym roku postanowiłam wziąć udział w kilku. Dziś przedstawię Wam te, craftowe i czytelnicze… A poźniej być może podzielę się także wyzwaniami takimi bardziej „życiowymi”…

todo 

W zeszłym roku dość mocno wkręciłam się w wyzwania czytelnicze. Uwielbiam czytać, a wyzwania książkowe bardzo pomagają w wybieraniu ciekawych lektur… Oto więc wyzwania czytelnicze na 2015 rok:

Książkowe podroże to wyzwanie, w którym czyta się książki nie tylko podróżnicze, ale wszystkie takie, których akcja dzieje się gdzieś daleko od nas: w innym mieście, innym kraju. Dopuszczalne jest także czytanie książek, w których występuje motyw podróży.

Pod hasłem to wyzwanie, w którym czyta się książki, których tytuł (albo inne cechy, jak na przykład ilość stron) nawiązuje do hasła podanego w danym miesiącu przez organizatorkę.

Grunt to okładka – tu zasada jest podobna, tyle, że hasło dotyczy okładki. Na okładce czytanej książki powinien pojawić się moty wskazany przez organizatorkę.

Polacy nie gęsi – tu sprawa jest prosta, czytamy książki polskich autorów. U mnie to 90% więc nie powinno być problemu. Wyzwanie trwa już od października, ale można dołączyć w każdej chwili.

Wyzwanie Książkowe 2015:

Do przeczytania książki, które bedą spełniać następujace warunki (jeden warunek – jedna książka). Wyzwanie w grupie fejsbukowej: KLIK
E
dit: pomysł na takie wyzwanie oraz grafika pochodzą w oryginalnie z tego bloga: KLIK. Ale już w sieci żyją własnym życiem, jak zauważyłam…

10868022_896616370362381_5000605218178306736_n

12 książek na 2015 rok:

Czyli trzeba stworzyć sobie stosik 12 książek (jedna na miesiąc) z własnej biblioteczki. Książki te, które wciąż czekają na przeczytanie. Wyzwanie TUTAJ. Zgłoszenia (zdjęcie stosu) wysyłamy do 31.12 na adres: landrusk@gmail.com.

Mój stosik wygląda tak:

DSC_0001 

Stare dobre czasy: wyzwanie, w którym czyta się książki, których akcja dzieje się w XIX i pierwszej połowie XX wieku. Choćby w części… Granica to lata: 1800-1960.

200 książek dookoła świata: czytamy książki tak, by przeczytać choć jedną z każdego państwa.

Klucznik: wyzwanie, podobnie funkcjonujące, jak wyzwanie Pod hasłem. Tyle, że są trzy hasła. I autorka wyzwania przyznaje punkty za zgloszone książki. Można wygrać książkową nagrodę. Fajnie, nie?

Czytam opasłe tomiska, czyli książki, które mają więcej niż 400 stron… Dam radę?

Wyzwania Craftowe

Tutaj sprawa jest nieco trudniejsza, bo wyzwania pojawiają się na bieżąco. Są jednak takie, które trwają przez cały rok. Na przykład artjournalowe na blogu kawa i nożyczki. Oprócz tego na tym samym blogu chciałabym też na bieżąco brać udział w wyzwaniu kolażowym.


Mam też ambitny plan częściej brać udział w wyzwaniach na blogu art-piaskownica oraz na scrap-map.
Ostatnio bardzo spodobało mi się tworzenie na podstawie moodboardów, więc często zaglądać też będę na blog Scrap Around the World.


No i na beżąco będę liftować scrapy dla scrap-lifting.blogspot.com

Dołaczam też do ekipy scrap’n’skill, gdzie co miesiąc nowe wyzwanie. I gdzie Was serdeczne zapraszam, bo blog zmienia troszkę swoją formułę od tego roku.

Postanowiłam też wziąć udział w TUSALowej zabawie Ani. I choć nie wyszywam, słoik zamierzam zapełnić ścinkami i różnymi innymi pozostałościami mojej aktywnosci twórczej;)

Do tego dojdą pewnie także inne wyzwania na innych blogach. Często coś mnie inspiruje i sprawia, że mam straszną ochotę stworzyć jakąś pracę…

9 thoughts on “Wyzwania, wyzwania…

      1. Mnie bawiło zwłaszcza w 2013 roku, kiedy to miałam wyzwań kilkanaście… 🙂

  1. Zainspirowałaś mnie :). Biegałam po zapisanych przez Ciebie linkach i połknęłam bakcyla książkowego. Takiego lajcikowego, 12 książkowego :).
    Do wyzwania KAWY I NOŻYCZEK przymierzałam się już nie raz. W tym miesiącu zakupiłam nawet OBCASY… Na kolaż mam czas do jutra :).
    Życzę wytrwałości w siłowaniu się z postanowieniami!

    1. Miło mi słyszeć takie słowa;) W takim razie trzymam kciuki za 12 książek. I za kolaż także;)

  2. Ależ inspirujący post, dzięki za te wszystkie linki do wyzwań książkowych! Chętnie się do paru przyłączę 🙂
    I w ogóle – świetny blog!
    Ściskam!

    1. Ojej! Dziękuję;) A do wyzwań książkowych zachęcam… naparwdę fajna i wciągająca zabawa. A skoro chcesz u siebie na blou pisać tez o ksiażkach to na dodatek wyzwania Cię zmotywują. P.S. – polecam książkowe podróże, bo coś mało chętnych, a wyzwanie niezmiernie ciekawe…;)

Skomentuj

