Medytacja o iluzji, czyli kolażowo znów

Kiedy na początku grudnia stworzyłam pierwszy kolaż w ramach zabawy na blogu Kawa i Nożyczki, wiedziałam, ze w tym roku będzie takich kolaży więcej. Długo czekać nie musiałam, bo dziewczyny zaproponowały kolejną gazetkę do pocięcia. Tym razem tniemy „Wysokie obcasy Extra”, o których pisałam Wam wczoraj TUTAJ. A dziś pokazuję, co jeszcze wycisnęłam z tego pisma…

DSC_0010 (3) 

Kiedy przejrzałam gazetę po raz pierwszy już wiedzałam, że na moim kolażu znajdą się zdjęcia pstrykniete na różnych karnawałach. Ale znów dałam się ponieść słowom. No i oczywiście są media w tle: mgiełki, inka gold i stempelki. Całość prezentuje się tak:

DSC_0015 (4)

Zauażyłam też, że proces tworzenia kolażu jest u mnie jakby medytacją. Idę za słowami i szukam w nich nowego sensu. Powstaje z tego coś w rodzaju poezji. Dziś taka:

Iluzja
z wyuzdaniem
uwodzi
i budzi pożądanie…

na trawniku, w małym mieście
zabierze ci
momenty
czarno-białe
a życie
wreszcie
nabierze kolorów…

***

Czyżby?

——————————–

Obok fragmentów wyciętych z gazety wykorzystałam:

mgiełkę pearl silver 13arts
Inka Gold ze sklepu retroKraftShop
stemple koliste z 3rdEye (uwielbiam!)

Kolaż bierze udział w zabawie na blogu Kawa i Nożyczki. Jeśli ktoś ma ochotę się pryłaczyć, wcąż jeszcze jest szansa. o tutaj: KLIK.

18 thoughts on “Medytacja o iluzji, czyli kolażowo znów

  1. kurde genialny tekst, mam nadzieję, że może mi się uda wyćwiczyć takie świetne zlepki słowne 🙂 cały kolaż mi się niezmiernie podoba 🙂

  2. Świetne, ja też mam problem aby zlepić pojedyńcze słowa w sensowną całość, ale może jak trochę poćwiczę to się uda 🙂

    Podobają mi się też bardzo kolory kolażu 😀

Skomentuj

