Naprawdę jaka jestem… Okładka artjournala

W tym roku dziewczyny z bloga kawa i nożyczki proponują artjournalową zabawę w odkrywanie samego siebie. Co miesiąc jeden temat, jedna technika do wypróbowania… Grzechem byłoby nie wziąć udziału w tej zabawie. Dziś prezentuję więc okładkę journala, w którym będą wyzwaniowe wpisy…

DSC_0008 (6) 

Pobawiłam się troszkę mediami, fakturą, kolorem. Chciałam, żeby było niebiesko i turkusowo. Ale musiałam to przełamać. Stąd róż. I kwiatki… Bo to przecież kobiecy journal ma być…

DSC_0001 (4)

Postemplowałam też sobie a na koniec maznęłam farbką z brokatem… I już czekam na nowy temat, żeby móc zapełnić journalek…

DSC_0006 (5)

Wykorzystałam tutaj:

– jako bazę: zeszyt mediowy z eco-scrapbooking
– gesso, mgiełki, farbkę white-silver glitter i przyrząd do tworzenia faktur z 13arts
– stempelek Lost Coast Design
– kwiatuszki z różnych miejsc…

A jeśli ktoś ma ochotę przyłączyć się do zabawy, po szczegóły zapraszam TUTAJ. Wciąż jeszcze jest czas na stworzenie okładki. A już 12.01 pierwszy temat! Nie mogę się doczekać…

2 thoughts on “Naprawdę jaka jestem… Okładka artjournala

Skomentuj

