LO „Dwulatek”

Kiedyś wymyśliłam sobie, że co roku będę robiła scrapa ze zdjęciem pstrykniętym w dniu urodzin mojego syna. W ten sposób na osiemnastkę dostanie album. Z tego planu na razie zrealizowałam (i pokazałam Wam) jedno LO. Z trzylatkiem. Dzisiaj zabieram Was w przeszłość: cofniemy się o półtora roku. Do wakacji 2013.

DSC_0011 

Przełom lipca i sierpnia spędzałyśmy z mama i Maluchem w Rabce. Dokładnie w dniu jego urodzin poszliśmy do teatru. To było pierwsze takie wyjście Młodego. Podobało mu się z resztą i potem przez pół roku w domu odgrywał jeszcze teatralne scenki żywcem wyciągnięte z bajki o misiu Tymoteuszu. Obok teatru lalek ( tego samego teatru lalek w Rabce, w którym ja także bywałam w czasach dzieciństwa) jest muzeum etnograficzne stworzone w pięknym, zabytkowym kościółku. I o dziwo Młody tu też się nie nudził. Oglądał stare, drewniane zabawki z otwartą buzią. I ciągle dopytywał, do czego służyły poszczególne sprzęty. Na koniec sam kupił sobie drewnianego ptaszka na pamiątkę. I musiał, po prostu musiał pobujać się na zabytkowym (a jakże!) koniku, który stał przed wejściem do muzeum-kościółka. To wtedy strzeliłam mu zdjęcie, które dziś oprawiłam tak:

DSC_0007

Posiłkowałam się tutaj mapką z wyzwania Art-Piaskownicy. Początkowo myślałam, że scrap będzie na białym tle. Ale kiedy w końcu zdecydowałam się na papiery Studia Tekturek, nie mogłam oprzeć się tym promieniom. Położyłam na nie zdjęcie i po prostu… no musiałam tak to zostawić. Oczywiście reszta papierów z tej samej kolekcji „one way ticket”.

Do tego troszkę mediów: mgiełki Ayeeda Mists, tusze splash, stempel chyba Paper Artsy, pasta modelująca nakładana przez maskę craftfunu i drewniane serducha z eco-deco. I cienkopis (Moriony mnie nauczyła i teraz już nie mogę bez tego…)

DSC_0012

Wykorzystałam:
papiery z kolekcji one way ticket Studia Tekturek
mgiełki Ayeeda Mists (zielona, limonkowa pastelowa i cynamonowa pastelowa)
tusze Splash z 13arts (czarny i biały)
pastę modelującą 13arts
drewniane serduszka z eco-deco
serduszkowa maska z craftfunu.

P.S. Papiery i media kupicie na przykład u Przydasiów!

A scrapa zgłaszam na mapkowe wyzwanie do Art-Piaskownicy. Wykorzystana mapka  taka:

 Zgłaszam też do energetycznego wyzwania w Altair Art:

14 thoughts on “LO „Dwulatek”

    1. No mam nadzieję, że przez najbliższe 15 lat będę miała dość samozaparcia, żeby te scrapy robić;)

  1. fantastyczny – żywy, energetyczny a te serduszka w różnych postaciach to wisienka na torcie

  2. ale ENERGIA – niesamowite tło … się napracowałaś 😉 dziękuję za udział w wyzwaniu AP – Ki 🙂

  3. pozytywna energia bije z tego scrapa. Świetne kolory!
    Wytrwalości na nastepne -nascie lat. To będzie super album!
    Gratuluję wyróżnienia w A-Art.

Skomentuj

