LO „Bliżej”

W ostatnim roku zaczęłam bardziej zachwycać się światem wokół. Czasami skutkowało to robieniem setek zdjęć. Jedną taką sesję zdjęciową zrobiłam kwiatom we własnym ogrodzie. Nie wiedziałam, że mogą być tak zachwycające… Teraz cieszę się śniegiem padającym za oknem. Ale już czekam też na to, co przyniesie wiosna. A na razie… stworzyłam sobie ogród na scrapie…

DSC_0015 

Początkowo miałam pomysł na albumik. Taki niewielki, prezentujący dzieła natury z mojego ogródka. Ale jakoś tak… zainspirowała mnie najnowsza scrapowa mapka w Scrap-Map. No i postanowiłam stworzyć scrapa. Jak na mnie nietypowego, bo aż z czterema zdjęciami…

DSC_0012 (2)

Zastanawiałam się, które papiery wybrać do tej pracy. W końcu padło na absolutnie rewelacyjną kolekcję Piątku Trzynastego o wdzięcznej nazwie „Carpe Diem”. Zakochałam się w tych papierach od pierwszego wejrzenia, skutkiem czego… przeleżały u mnie ponad pół roku. Ale w końcu znalazłam dla nich temat. Stanowią idealną oprawę mojego ogródka… Poodbijałam też na nich stemple,w  tym od dziś moją ukochaną pszczółkę 3rdEye:

DSC_0018

Wykorzystałam też media: mgiełki i gesso, pastę modelującą i tusz splash z 13arts… A tytuł… troszkę spontanicznie wyciął się sam. Z jednego z arkuszy papierów…

DSC_0016

Wykorzystane materiały:
papiery z kolekcji Carpe Diem Piątek Trzynastego
gesso, pasta, mgiełki (pearl pink, pastel lime, pastel blue, pastel white), tusz splash biały z 13arts
stempelki 3rd Eye (pszczoła i border z płatkami kwiatów)

Zgłąszam na mapkowe wyzwanie do Scrap-Map. Mapka była taka, więc moja interpretacja troszkę luźna, ale…

Zgłaszam też na energetyczne wyzwanie do Altair Art. No koloru tu chyba nie brakuje, nie? 😉

16 thoughts on “LO „Bliżej”

    1. Dziękuję;) No koniecznie rób scrapy. Z Twoimi zdjeciami to sama przyjemność będzie…;) I oglądanie ich też;)

  1. podziwiam za tyle zdjęć na jednym scrapie 🙂 mnie taka ilość dalej onieśmiela 🙂 a Tobie wyszło naprawdę wspaniale, kolorowo i radośnie 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapMap 🙂

    1. Mnie po prostu pasoało wrzucić je wszystkie;) Ale stanowczo wolę jednak scrapy z jednym, góra dwoma zdjęciami… Ale dziękuję za miłe słowa;)

  2. Energetycznie jest, i to bardzo. Mleczyki moje ulubione:-) i to w radosnej wersji na żółto, i nostalgicznej z białą czuprynką dmuchawca.
    Zdecydowanie warto carpe diem:-) Popieram! 🙂

Skomentuj

