Wspomnienia…

W scrapbookingu zakochałam się właśnnie dlatego, że ma moc przechowywania wspomnień. Dzięki tej technice, każde zdjecie opowiada historię. Nie jest już zamkniętym w pudełku czy w zakrzonym albumie kawałkiem papieru. Zyskuje za to piękną oprawę, która pozwala pokazać nastrój chwili. I komentarz, dzięki któremu po wielu latach pamiętać będziemy, dlaczego właśnie ta chwila była dla nas taka ważna…

Jeszcze fajniejsze jest to, że możemy przebierać w formie. Można tworzyć scrapy, które uwielbiam i które opowiadają o konkretnym wydarzeniu. Można też notować na gorąco w SMASHach albo bardziej artystycznie zapisywać wspomnienia w artjournalach. No i jest jeszcze Project Life w różnych odsłonach…

DSC_0019 

Wzbraniałam się troszkę przed tą formą, bo bałam się, że nie zdążę ze zdjeciami, że za dużo roboty… Ale w końcu się wciągnęłam i teraz, w nowym roku, mam zamiar prowadzić PL reguralnie. Tydzień po tygodniu. I już wiem, że się da. Dziś mogę pokazać pierwsze dwa tygodnie stycznia. Pierwszy, taki zimowy, powstał dzięki przecudnym papierom BoBunny z zimowej kolekcji. Właściwie nic nie dodawałam. Ta strona robiła się sama…

Przy drugiej stronnie postanowiłam się rozkręcić i sama stworzyłam poszczególne karty. Wykorzystałam tutaj różne proste mapki kartkowe jako inspirację. No i papiery z jesiennej (sic!) kolekcji Studia Tekturek. Raz, że pogoda niezimowa była. A dwa, że ta kolekcja bardzo energetyczna i uniwersalna. No i po prostu mi spasowała. 😉

DSC_0021

Tę drugą stronę zgłaszam też na wyzwanie Diabelskiego Młyna, które właśnie o wspomnieniach traktuje…

No i jeszcze odkurzyłam SMASHA. Tego, który  załozeniu miał być taki kulturalno-rozrykowy. niektórzy twerdzą, że SMASH i PL to właścwie to samo. Ja w PL pokazuję drobne przyjemności chwili. W SMASHU dokumentuję różne wydarzenia. I to tutaj wklejam bilety, mapki, ulotki itd… Ostatnio w końcu zrobiłam stronę o koncercie kolęd, na którym byłam w połowie grudnia. I o którym pisałam TUTAJ:

DSC_0010 (3)

I to by było tyle wspomnień na dzisiaj. A Wy, jak przechowujecie swoje wspomnienia?

 

 

4 thoughts on “Wspomnienia…

Skomentuj

