LO „Love You”

Luty to miesiąc miłości. I ja tej miłości nie uciekłam. już w pierwszej lutowej pracy to ona odgrywa najważniejszą rolę. Bo ten scrap jest o miłości. Delikatnej, pięknej i… międzykulturowej…

DSC_0146 (2) 

Ona pochodzi z Polski. On z USA. Poznali się w Niemczech. I zostali parą. Oświadczyny były w stylu amerykańskim: z klękaniem, z pierscionkiem. A potem były przygotowania i chyba najpiękniejszy ślub, na jakim byłam. Ślub mojej siostry. Zdjęcie, które oprawiłam na tym scrapie zostało zrobione właśnie w tym najpiękniejszym dla nich dniu: w dniu, w którym powiedzieli sobie, że chcą być ze soba zawsze, na dobre i na złe…

DSC_0141 (2)

Scrap jest inspiracją do nowego liftowego wyzwania na blogu scrap-lifting. Zachęcam wszystkich do udziału. Tym razem liftujemy ślicznego scrapa Heather Jacob:

 

W swoim scrapie użyłam fantastycznych, delikatnych papierów Studio75 z kolekcji Rozalia w ogrodzie 2, stempelka dostępnego u Przydasiów (papiery też tam kupicie!), wykrojnika craft passion, maski Tricksartowej i pasty modelującej AyeedaModeling Paste:

DSC_0147

A ponieważ tu wiele warstw papieru (4) to zgłaszam na warstowe wzwanie Altair Art.

 

12 thoughts on “LO „Love You”

  1. No proszę zgłaszam kartkę na wyzwanie do Altair Art i jestem w kolejce po Sonsrisie:) Scrap piękny a historia romantyczna…Dziękuję za dzisiejsze spotkanie!

Skomentuj

