Oto ja – scrapo-wpis w artjournalu

Korzystam z Dnia Kobiet i z tego, że mam chwilę. Dawno nie miałam weekendu zupełnie wolnego, z czasem tylko dla siebie. Oj… zastanawiam się nawet, co z taka ilością godzin i minut robić… I choć teoretycznie planów jest dużo i dużo rzeczy do zrobienia to… nie zmuszam się. Co chwilę zadaję sobie pytanie, co chcę teraz robić. I właśnie za to się zabieram.

Tak samo jest ze scrapowaniem. Nic na siłę. Co z tego, że takie i inne wyzwanie. Że mało kartek robię, koncentrując się na innych formach? Kiedyś miałam na tym punkcie jakieś kompleksy, wyrzuty sobie robiłam. Dzisiaj po prostu siadam i kleję, kiedy mam pomysł. Czasami zainspiruje mnie jakieś wyzwanie, ale pomysł musi dojrzeć. Czasem tworzę coś, bo kiedy położyłam się spać i przymknęłam oczy, zobaczyłam jakiegoś scrapa. Albo stronę journalową. Albo taga…

Dziś zrobiłam artjournalowo-scrapowy wpis…

scrap

Scrap-journal

To wpis do journala tworzonego razem z blogiem kawa i nożyczki. Journala osobistego, bo o mnie. Specjalnie wybrałam niewielki mediowy notes z eco-scrapbooking. Chciałam, żeby to było maleństwo, takie cacko drobne… Tym bardziej więc zaskoczyło mnie lutowe zadanie: wpis w formie scrapa. O Mamo! Jak ja zrobie scrapa na powierzchni, która co najwyżej może uchodzić za powierzchnię standardowej kartki? Ze zdjęciem? Niemożliwe!

A jednak… na biurku, między pinezkami, spinaczami i innymi gadżetami tego typu znalazłam stare zdjęcie robione na potrzeby jakiś urzędów. Zdjęcie legitymacyjne – idealne wymiary! I jeszcze kolorystycznie pasuje, bo ubrana byłam w niebieską bluzę. A niebieski kolor za mną chodził, kiedy myślałam o tym scrapo-wpisie…

Niebiesko, wiosennie, delikatnie i mediowo

Czyli wszystko to, co lubię. Lubię w tej chwili. Na początku myślałam, że przełamię ten niebieski kolor jakimś żółtym, może delikatnym zielonym. Ale kiedy szukałam papierów, które mogłabym wykorzystać, padły mi w ręce te z kolekcji „Nie zapomnij mnie” Lemoncraftu. Kolekcja podbiła moje serce od razu, kiedy została pokazana światu. Zakupiłam od razu dwa komplety. A potem czekałam, czekałam, czekałam… Stworzyłam jedną kartkę urodzinową. I zapomniałam o tych papierach. Aż do dzisiaj. Te drobne niezapominajki wydały mi się idealne do tego wpisu.

scrapbooking

Bo niezapominajki to kwiaty, które uwielbiam. Kocham jeszcze konwalie, kocham kaczeńce. I niezapominajki właśnie. Drobniutkie, delikatne. Niby nie rzucają się w oczy, a nie można obok nich przejść obojętnie. Wyczytałam gdzieś, że ofiarowanie komuś bukietu niezapominajek oznacza, że chcemy, by ta osoba nie zapomniała o nas. I że chcemy zbudować z nią silniejszą więź – miłość, przyjaźń… I wiecie co? Paradoksalnie to, że na tym scrapo-wpisie sama sobie dałam niezapominajki może oznaczać dokładnie to samo. Od jakiegoś czasu uczę się siebie lubić, przyjaźnić się ze sobą, kochać siebie i nie krzywdzić decyzjami, które nie są moje… A więc może to idealny prezent na Dzień Kobiet?

Wracając do wpisu: jest mediowo. Jest niebieska pastelowa mgiełka i farbka matowa i gesso z 13arts. I to wszystko łączy się z jednym papierem z kolekcji „Nie zapomnij mnie 03”.

art-journal

Wyzwaniowo

Wpis powstał w ramach artjournalowej zabawy na blogu Kawa i nożyczki.

Ale też zgłaszam na bardzo inspirujące wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów, gdzie stworzyć trzeba pracę z jednym papierem tylko. U mnie wspomniany „Nie zapomnij mnie 03” do kupienia w Skarbnicy Pomysłów z resztą.

I jeszcze zgłaszam do zabawy w szukanie fana miesiąca na blogu Lemoncraft.

19 thoughts on “Oto ja – scrapo-wpis w artjournalu

    1. dziękuję! Mnie często wyzwania inspirują. Ale iedy pozbyłam się tego ciśnienia, że muszę, ze już itd. jakoś mi się lepiej tworzy;)

  1. uwielbiam, jak się wykorzystuje kolory ze zdjęcia w tle całej pracy – cudnie się bluzka z tłem komponuje. no i mediowo – super. lubię Twoje wpisy

Skomentuj

