Wspomnienie marca – artjournal domkowy. I jeszcze kilka zmian i nowości…

Marzec był… radosny. Taki wiosenny i optymistyczny. Pewno niemała w tym zasługa pogody, bo i słoneczko było i na dworze więcej czasu się spędzało. Był też zaskakujący. Nieoczekiwanie znów zjeżdżałam na nartach i relaksowałam się w saunie. Czytałam przy rozpalonym kominku i piłam przepyszne piwo z sokiem. A w mojej głowie… z jednej strony spokój. A z drugiej powoli krystalizujące się wizje. Tak, ten marzec sprzyjał poszukiwaniom siebie…

artjournal

A w artjournalu…

Jest domek. Jest zielono i niebiesko. I jest cytat z piosenki, którą już wczoraj dzieliłam się z Wami na Facebooku. I którą znają pewno wszyscy choć trochę kochający góry…

„Szukam, szukania mi trzeba
domu gitarą i piórem.
A góry nade mną jak niebo
a niebo nade mną…
jak góry”

artjournal

 

Upłynął mi ten marzec na próbowaniu nowego. Bawiłam się mediami, ale w myśl zasady less i more. Tutaj troszkę farbek 13arts. I biała przestrzeń, której ostatnio przestaję się bać…

artjournal domek

 

I UHKowe papiery oczywiście, bo to przecież zabawa UHK-owa…

artjournal

 

I w tej zabawie właśnie biorę udział – KLIK.

 

Craftowo w marcu

art journalCraftowo w marcu nie było tak, jakbym chciała. Owszem powstało kilka prac, z których jestem naprawdę dumna. Ot choćby minimalistyczny journalowy wpis na zabawę z blogiem kawa i nożyczki. I jeszcze karteczki wielkanocne minimalistyczne. I te mniej minimalistyczne. Oj… pokartkowało mi się trochę. I mam ochotę na więcej. Chyba się z kartkowaniem przeproszę!

Poza tym marzec zaczął się bardzo przyjemnie, bo ten mój scrap na płycie został doceniony i w wyzwaniu Tricksart i w wyzwaniu Altair Art! Jej… ależ się cieszę!

Z innych craftowych rzeczy: ogłoszono już warsztaty na Papiorzanym Combrze! I wiecie co? Już niewiele wolnych miejsc zostało, więc się spieszcie z zapisami. A kto nie zdąży, zawsze może pojechać na początku lipca do Wrocławia. Ja będę. Już się zapisałam na dwa warsztaty. Kto zgadnie, na które?

No i jeszcze te nowości. Ach! Nowe kolekcje papierów od 13arts i nowe media! I rewelacyjna, fantastyczna, kapitalna kolekcja GoScrap z folkowymi motywami w nowej odsłonie. No i nowe kolekcje UHKów. Ta różowa to może nie mój klimat, ale Celebration potnę na pewno… Bo skoro już się z kartkami przeprosiłam, to te papiery wydają się być idealne! Tylko jak mój problem to wytrzyma?

Czytelniczo w marcu

literatura-hiszpańskaW tym miesiącu czytałam dużo. Pobiłam rekord. Aż 4991 przeczytanych stron! I 16 książek. Ok, część to króciutkie powieści młodzieżowe M. Musierowicz. Ale i one miały po około 200 stron… Ciekawe, czy w którymś miesiącu tego roku uda mi się pobić ten rekord?

Faktem jest też, że chyba nie czytałam w marcu nic kiepskiego. Książki, które wybierałam bardzo mi się podobały. Wszystkie. Trudno więc byłoby wskazać najlepszą… Ale chyba… Tak. „Palmy na śniegu”. Rewelacyjna powieść, którą musiałam przetrawić. No i reportaż Pawła Smoleńskiego „Oczy zasypane piaskiem” też mnie bardzo poruszył…

Nowości, zmiany…

A teraz troszkę o nowościach i zmianach. Zazwyczaj pojawiały się tutaj linki do ciekawych wpisów blogowych, na jakie trafiłam przez cały miesiąc. Ale hmmm… no cóż, nie wszystkie zapamiętuję. Dlatego postanowiłam dzielić się nimi na bieżąco. Na mojej stronie na Facebooku. Kto jeszcze nie obserwuje, niech szybko klika Lubię to i Otrzymuj powiadomienia!

Kolejna nowość jest taka, że postanowiłam, iż wpisy będą pojawiały się codziennie od poniedziałku do soboty około godziny 6.30. Przypominam je często w późniejszych godzinach, ale sama lubię stać wcześnie i w spokoju przejrzeć blogi rano, kiedy dziecko jeszcze śpi. Dlatego do porannej kawki przed pracą zapraszam do lektury… A niedzielę ogłaszam dniem wolnym od komputera! Ja go nie włączam i Was też zachęcam. Dlatego w niedzielę notki niet!

P.S.

I to nie są primaarpillisowe żarty. Jakoś nie lubię głupich dowcipów pierwszego kwietnia… Więc na blogu nie będę wkręcać… Przynajmniej nie dziś;))

Przyjemnego dnia życzę i nie dajcie się zrobić w balona!

Ela-Sonrisa

4 thoughts on “Wspomnienie marca – artjournal domkowy. I jeszcze kilka zmian i nowości…

  1. Domkowy wpis ze ślicznym połączeniem kolorów i ciekawym motywem kwadracików, zabawa mediami wciąga 🙂

Skomentuj

