Blogowanie, blogowanie…

Dzisiaj już trzeci dzień blogowego wyzwania Uli. I pytanie, co blogowanie zmieniło w naszym życiu… Kurczę, mam zagwozdkę. Naprawdę. Bo nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam… Po prostu w pewnym momencie stworzyłam sobie bloga. Potem go rzuciłam. Potem stworzyłam kolejnego. Przez chwilę miałam mobloga, ale zamknęli serwis. Potem był blog craftowy, z którym przeniosłam się tutaj. I który ewoluował w craftowo-książkowo – trochę lifestylowy…

laptop

Ale czy blogowanie coś zmieniło?

Na pewno dzięki prowadzeniu bloga znacznie więcej czasu spędzam przy komputerze. Jako samouk nauczyłam się funkcjonowania mediów społecznościowych (przede wszystkim Facebook). No i przeglądam inne blogi. Znalazłam kilka naprawdę fajnych, na które często wracam… No i przy okazji poznałam (wirtualnie) kilka świetnych osób!

Blogowanie nauczyło mnie też chyba trochę dyscypliny. Staram się tak zaplanować dzień, by mieć choć chwilkę na napisanie notki. Albo przeczytanie książki, o której będę mogła napisać. Albo stworzenie pracy, którą będę mogła pokazać…

I jeszcze: dzięki blogowi mogę brać udział w ciekawych wyzwaniach czytelniczych (o nich tutaj) i w wyzwaniach craftowych. A to bardzo motywuje. I daje takiego kopa, żeby zrobić coś więcej niż spędzić popołudnie przed telewizorem. A jaka satysfakcja, gdy ktoś doceni Twoją pracę;) O na przykład, gdy wygrywa się wyzwanie (moimi wygranymi chwalę się tutaj).

A ostatnio blog pozwolił mi jeszcze nawiązać współprace recenzenckie. I to dwie w jednym czasie. Dostałam więc szansę przeczytania ciekawych książek, które dostanę od wydawnictwa. Pierwsza paczka już przyszła, a lektura zapowiada się baaaardzo interesująco. Pewno niedługo o tym poczytacie…

* * * * * * *

Ta notka bierze udział w wyzwaniu Uli. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia jej bloga oraz poczytania wpisów innych uczestników wyzwania. Tak trafiłam na kilka cudownych blogów…

wyzwanie Uli

Zapraszam też do odwiedzenia mojej strony na Facebooku. Tam pojawiają się nowości dotyczące tego, co u mnie, zwłaszcza w okołoblogowych tematach, słychać…

8 thoughts on “Blogowanie, blogowanie…

  1. Jak widzę robisz to co lubisz. To chyba wystarczy aby pisać bloga i czerpać z tego satysfakcję. Pozdrawiam cieplutko.

  2. Też kiedyś marzyłam o recenzowaniu książek, ale niestety teraz mieszkam zagranicą i nie jest to możliwe ze względu na koszty przesyłki.
    Święta prawda, blogowanie uczy nas systematyczności:)

Skomentuj

