Miałam ochotę stworzyć kartkę, czyli jak elegancko dać kasę?

Byłam ostatnio na osiemnastce kuzyna. Oczywiście od razu pojawił się problem, co w prezencie dać takiemu dorastającemu chłopakowi? Flaszki nie chcieliśmy dawać, a na inny prezent nie mieliśmy pomysłu. Stanęło na kasie. Niech sobie chłopak kupi, co tam potrzebuje. W końcu dorosły jest, niech sam decyduje, na co wyda pieniądze.

Pytanie tylko, jak elegancko dać kasę? Bo tak po prostu w kopercie to niefajnie… Pierwsza myśl: zrobię exploding boxa! Problem polega na tym, że jakoś nie lubię tej formy. Wiem, dziewczyny tworzą cuda w tym zakresie, a na rynku tyle jest teturek 3D, że aż żal nie korzystać… Ale dla mnie takie pudełko nieporęczne: ani toto wysłać, ani to bezpiecznie przewieźć, żeby się nie zgniotło. Dla mnie nieporęczne też przy tworzeniu. Nie lubię tego docinania, bawienia się z każdym kwadracikiem po kolei. I choć efekt może być niesamowicie fajny (wystarczy spojrzeć na to, co robią moje koleżanki scrapowe, o na przykład tutaj), to ja zdecydowanie wolę formę zwykłej kartki.

No może prawie zwykłej, bo jednak kasa w niej podana elegancko…

DSC_0003 (5)

Z pomocą przyszła mi tu mapka z bloga cardablities. Jakoś rzadko coś tworzę kartkowego, ale zazwyczaj, kiedy już mam ochotę na kartkę najpierw w poszukiwaniu inspiracji zaglądam właśnie tam. W ten sposób powstała taka karteczka:

DSC_0002 (4)

Wykorzystałam tutaj papiery BoBunny (moja ukochana zagraniczna firma, choć ostatnio zaczęły podobać mi się też inne papiery, co niedługo pewno zobaczycie):

DSC_0001 (4)

Do tego jeszcze stempelek Crafty Individuals. Jakąś mam fazę na stempelki z tekstem występującym w charakterze tła. Okazało się, że mam ich kilka, więc postanowiłam wypróbować. Tutaj efekt bardzo mi się spodobał, więc pewno będzie takich więcej. No i przy okazji wypróbowałam tusz VersaFine. Również efekt mnie zadowolił…

DSC_0011 (3)

Ozdobiłam też wnętrze. Po prostu musiałam, bo wykrojnik listeczkowy kupiony na bazarku musiał zostać wypróbowany. I od razu mnie zachwycił:

DSC_0005 (3)

No i jeszcze ta nieszczęsna kasa. Postanowiłam stworzyć stronę z kieszonkami: Początkowo chciałam wykorzystać kilka papierów, ale w końcu zdecydowałam się na jeden. I taki jest efekt:

DSC_0013 (3)

Podoba Wam się? Może ktoś chciałby taką karteczkę? Albo w podobnym stylu? Kolorystyka oczywiście dowolna, postaram się sprostać oczekiwaniom;) Jeśli ktoś chciałby zamówić zapraszam do kontaktu: artsonrisa@gmail.com.

Przy wykonaniu korzystałam z tej mapki, wiec zgłaszam na wyzwanie na blogu cardabilities Sketch#121:

A jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co u mnie, zapraszam na moja stronę na Fejsbuku!

Advertisements

5 thoughts on “Miałam ochotę stworzyć kartkę, czyli jak elegancko dać kasę?

    1. Ppaier sa w ogóle idealne. a teraz CHCĘ!!! najnowsza kolekcję. I chyba Olę bedę meczyć telefonami, zeby zamówiła;) hahaha

  1. LOVE your card. The colors and the stamp you used are gorgeous and it’s really nice to see a tall card for money! Great idea. Thank you so much for sharing your passion for cards with all of us on the Cardabilities challenge this month and hope to see you again.
    Teresa

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s