Za kulisami: Miejsce pracy/Behind the scene: My workplace

Sobotnie wpisy troszkę inne. Będzie craftowo, będzie książkowo. Ale uchylę rąbka tajemnicy i pokażę wam, gdzie albo jak pracuję. Przynajmniej jeśli chodzi o robienie tego, co związane z blogiem i jego tematyką… Dzisiaj od początku, czyli… moje blogowe (i nie tylko!) miejsce pracy…
Saturday’s notes will be a little bit different. It’ll be about crfating, reading but in a different way. I will show you, where I do, what I do, and how I do it. So… let’s begin. Today I’ll show you my workplace…

DSC_0001 (10)

Mam duże biurko narożne. Jedna część przeznaczona jest na takie małe biuro: komputer, notatniki i kalendarze. Druga część to mój kącik craftowy. Ale o tym kiedy indziej. Przy biurku, przy komputerze spędzam mnóstwo czasu. Nie tylko, kiedy piszę bloga, ale też kiedy pracuję. Dlatego chciałam, żeby mój komputer był po prostu ładny. Stanęło na różowym, który już od ładnych paru lat mi służy.
I have a big desk. One part of it serves for crafting. The second one is for computer working. Which means I spend here a lot of time… By blogging, by working… So I wanted my computer to be just pretty. And it is… really pretty pink… Love it!

Pod ręką musze mieć też kubek z czymś do picia. Najczęściej to kawa lub herbata, a gdy jest ciepło także woda z cytryną. Kubek musi być duży i musi być! Po prostu. Najczęściej, kiedy zatracam się w pisaniu albo tworzeniu, sięgam po niego sporadycznie, więc to, co w środku i tak jest zimne. Ale źle się czuję, jak go nie ma. Czasami zamieniam go na matero z yerbą…
I just have to have something to drink. It must be in a big cup. Doesn’t matter – coffee, tea, water with lemon. Just the cup must be big. Sometimes instead of it I use matero for yerba mate.

Muszą być też kalendarze. Sztuk aktualnie trzy: Kalendarz Beaty Pawlikowskiej – tu zapisuję wszystkie swoje listy do zrobienia, zadania na każdy dzień i to, co akurat przychodzi mi do głowy. I tutaj planuję też notki blogowe. Staram się ten kalendarz mieć zawsze przy sobie…  Żółty kalendarz jest przeznaczony na dziennik treningów. Skoro już się zdecydowałam na bieganie, chcę zapisywać, co robiłam, jak się czułam. Jakieś uwagi, wnioski. Docelowo także dotyczące diety… Trzeci kalendarz to uroczy planner ze Studio75. Proste wnętrze, okładka czeka na ozdobienie. Ale już się sprawdza. W nim planuję swój dzień…
There must be also some calendars. Right now I use three of tchem. The first one is for tasks to do and for planning blog notes. The second is for training. I write there, what I did, how I felt, what I ate etc. And the third one is a really georgous planner from Studio75. Here I plan my day: hour by hour…

W tle widać twórczy nieład. Ale lubię mieć wszystko pod ręką. Dopóki jestem w stanie pisać, nie przeszkadza mi. A kiedy już się nagromadzi za dużo rzeczy na biurku, po prostu sprzątam. Średnio raz na pół roku…
On the second plan you can see a real mess. But I like have everything nearby. If it is to big, I clean it up. But it takes place just two, maybe three times a year…

A gdzie Wy pracujecie, tworzycie bloga?
And you? Where do you work and blog?

 

6 thoughts on “Za kulisami: Miejsce pracy/Behind the scene: My workplace

  1. Duże… hmmm dla mnie – to małe 😛 Ja się nigdzie nie mieszczę…. a do scrapowania cała oddzielna pracownia 🙂
    To jest nieład? Widać, że nie masz skali porównawczej 😛 No dobra….u mnie jest po prostu wieczny bajzel 😛

    1. no ja na większe to raczej nie mam szans. Ale jest optymalne… Pracownię bym chciała, ale na razie to kwestia marzeń… A co do nieładu… No cóż… jak już bedzie bajzel, spod któego nie widać laptopa, to posprzatam. Póki widać choć kawałek blatu to… jest nieład! 😉

  2. Ja piszę najczęściej w łóżku dziecka, któremu przed chwilą czytałem bajkę i właśnie odpływa do krainy snów. Tak jak w tej chwili 😀

    1. Oj… na pisanie w łóżku dziecka to bym się raczej nei zdecydowała… Niwygodnie;) I nie miałabym spokoju;)

Skomentuj

