Poniedziałkowe przemyślenia: Szczęście/Monday thougths: Happiness

Poniedziałkowe wpisy przeznaczam na przemyślenia. Najczęściej w craftowej formie, choć pewnie trochę będzie pisania. Czego możecie się spodziewać? Prac inspirowanych cytatem lub takich, które mnie zmusiły do zastanowienia. Blejtramów, ramek, artjournali… Nie wiem, co jeszcze mi przyjdzie do głowy… Dziś pokazuję blejtramik…
Monday’s notes will be dedicated to some crafts projects connected with some wise words, some thoughts. What does it mean? It could be some mixed media projects, canvas, artjournals etc… Today I have for you a mixed media artwork:

 DSC_0007 (4) 

Stworzyłam go, bo pozazdrościłam dziewczynom warsztatów z Olgą Heldwein na Papiorzanym Combrze. Tak genialne prace porobiły, że hej… Pomyślałam, że też spróbuję. Zwłaszcza, że na ozdobienie czekał już super napis-cytat z Tricksart. Tak mądre słowa musiałam oprawić. I to w taki sposób, żeby móc je potem postawić na biurku. Blejtramik ma mi więc przypominać o tym, czym ejst szczęście…
I’ve made it because I was really jealous, that I couldn’t participate in Olga heldwein workshop in Katowice. Girls made so stunning projects. So I decided to make one by myself… And I wanted to use this great text from Tricksart. The prject must remind me, what happiness mean…

DSC_0002 (5)

Kolory dobrałam inspirując się dwoma wyzwaniami. Pierwszym jest wyzwanie Tricksartowe, w którym dziewczyny z DT proszą o zrobienie pracy ze złotem, a drugim świetne wyzwanie z cytatem i inspirującym moodboardem sklepu Przyda-się.pl
I was inspired by two challanges. One is Tricksart’s challange, where you should use gold colour. And the second is a challenge by Przyda-sie.pl shop, where you have to inspire yourself by a moodboard and also use a quote.

DSC_0003 (5)

Tworzenie blejtramu stało się okazją do poeksperymentowania z rzeczami, które z okazji Papiorzanego Combra zakupiłam: tricksartowa maska, magiczny puder z 13arts, złota mgiełka
I used here some new Staff bought on Silesian Scrapbooking Meeting: a stensil form Tricksart, magic powder from 13arts and golden mist

DSC_0005 (5)

Postanowiłam pobawić się teksturą, więc wykorzystałam nakładane przez maskę gesso, poszarpaną gazę i jeszcze mikrokuleczki z 13arts. Do tego dodałam trochę odbitych stempelków 3rdEye. Wszystko spsikałam mgiełkami: perłową złotą i perłową navy blue (oczywiście z 13arts). Potem bawiłam się dodatkami: kwiatkami (większość od Przydasiów), gałązkami (13arts), ramką z masy plastycznej… Na koniec dodałam napis (Tricksart) pokryty wcześniej farbką złotą perłową
I wanted to play with texture on my background. So I used a stencil, gesso, some glass filter from 13arts. Then I added stamps, mists (pearl navy blue and pearl gold). At the end I put some flowers (mostly from Przyda-sie shop), branches from 13arts and a clay frame. Then of course the text, which I painted using pearl gold paint.

DSC_0001 (5)

Sam napis po prostu mnie zachwycił. Mądre słowa: Happiness is not a destination, it’s a way of life (Szczęście nie jest celem, ale sposobem życia) po prostu brzmi mi w głowie I nie chce wyleźć. Chyba stanie się moim mottem życiowym… Mam nadzieję, że ten blejtram to dla niego godna oprawa?
And of course I decided to make those words my new life’s motto. Happiness is not a destination, it’s a way of life. Isn’t it wonderfull? So clever and so true…

 

A pracę zgłaszam na wyzwania:

Sztukateria#20 w Tricksart (jest złoto) – zachęcam wszystkich. Zwłaszcza, że za sam udział możecie otrzymać zniżkę na produkty z tego sklepu. A wśród nich cuuuudne nowości!!!!

Wyzwanie z cytatem w sklepie Przyda-się.pl (cytat jest). Jest też inspiracja moodboardem. Chyba każdy zgadnie, którą jego częścią, co??

Tekturkę i maskę kupicie w sklepie Tricksart. Tutaj też możecie kupić mgiełki, tusze i farbki 13arts.
The text and stencil you can by at Tricksart. here also some mists, paints and inks from 13arts.

Mgiełki, farbki, magiczny puder oraz mnóstwo kwiatków kupicie w sklepie Przyda-sie.pl
Mists, paints, magic powder and big variety of flowers you can find at Przyda-sie.pl

A wszystkie media, któych tu użyłam (mgiełki, puder, mikrokulki, gesso, farbki) oraz gałązki dekoracyjne kupicie oczywiście w sklepie 13arts.
And all of media products I’ve used here (mists, powder, glass filter, gesso, paints) and those decorative branches you can buy at 13arts.

8 thoughts on “Poniedziałkowe przemyślenia: Szczęście/Monday thougths: Happiness

Skomentuj

