Poniedziałkowe przemyślenia: Życie/Monday’s thoughts: Life

Lubię tę moją koncepcję poniedziałkowych wpisów. Lubię tworzyć prace z jakimś przesłaniem. Ostatnio wygrzebałam stempelek, który przepadł na długie miesiące w czeluściach szuflady i znalazł się dopiero przy okazji robienia wiosennych porządków. I jakoś tak… no po prostu musiałam go użyć…
I like my Monday’s theme. I like creating with some inspiring quotes. Last time I found a stamp, which just disappeared in my drawer. But when I found it, I just had to use it…

DSC_0007 (3)

Zrobiłam blejtramik. To ostatnia praca, jaką stworzyłam przy okazji Papiorzanego Combra. Ta, która została doceniona przez ekipę sklepu Scrapek.pl i zdobyła wyróżnienie. Zadanie nie było proste, bo trzeba było użyć elementów, których nazwy zaczynają się od kolejnych liter występujących w słowie SCRAPEK. U mnie są to: S – stempel, C-czarny tusz, chlapania R- różowy kolor, A-ażurowa wycinanka, P- papier, półperełki; E- embossing, K-kwiaty.
This time I made a canva with a picture and a quote. This is the last work I created for Silesian Scrapbooking Meeting…

DSC_0006 (3)

Użyłam tutaj między innymi mediów i papierów 13arts, kwiatków od Przydasiów I oczywiście stempelka z napisem. Stempel z firmy PaperArtsy.
I’ve used here 13arts papers and mists, flowers from Przyda-się.pl and of course stamp with a quote by PaperArtsy.

DSC_0009 (2)

Napis na stempelku brzmi: Life doesn’t have to be Perfect. It just has to be Lived. Czyli w wolnym tłumaczeniu: Życie nie musi być idealne. Musi być przeżyte.
The quote on the stamp says: Life doesn’t have to be Perfect. It just has to be Lived.

DSC_0008 (2)

To zdanie bardzo mi się podoba. Naprawdę. Kiedy znalazłam ten stempel wiedziałam, że to kolejny tekst, który często mi będzie towarzyszył. I który warto zapamiętać. Po co dążyć do doskonałości, gonić jakiegoś wyimaginowanego króliczka. Jakby było pewne, że kiedy go złapiemy, wszystko będzie cudowne, idealne. A przecież wcale tak nie jest. Często zdarza się, że gdy już osiągniemy cel, dojdziemy do puntu, który wydawał nam się spełnieniem marzeń, czujemy rozczarowanie. Nie tylko dlatego, że wcale nie jest tak różowo i perfekcyjnie, ale też dlatego, że żałujemy czasu straconego na gonitwie, biegu, który donikąd nie doprowadził. A po drodze tyle rzeczy nam umknęło. Ostatnio coraz częściej nachodzi mnie refleksja, że owszem, może i fajnie byłoby spać na kasie, mieć luksusowy dom, samochód itd. Ale też zdaję sobie sprawę, że musiałabym dużo poświęcić. Zamiast spędzać czas ze swoim dzieckiem, na puszczaniu latawców albo budowaniu zamków z piasku, siedziałabym przed komputerem, w pracy… Czy ja tego chcę? Czy tego potrzebuję? Pełnego konta i poczucia straty, bo każda chwila z życia mojego dziecka jest jedyna w swoim rodzaju, a mnie w niej nie ma?
Tak bardzo ostatnio cieszą mnie drobiazgi. Właśnie te chwile spędzone z maluchem. I nie, chyba jednak nie zamieniłabym ich na pełne konto i wszelkie luksusy… Lubię swoje życie, lubię czuć, że żyję. Właśnie wtedy, gdy z Młodym skaczemy do kałuży albo zachwycamy się kwitnącymi krzewami…
This quote I love so much. It is so true. Why should I run to perfection, if I can loose something in the meanwhile? Sometimes I think I would be happy, if I had a lot of money, big house, really great car, etc… But then I find out, I am happy now, when I spend my time with my kid. When we play and have fun while watching butterflies, flowers, playing in the rain or just laughing. That is the life I love. And I don’t need much more. Really… I want to live my life, not run my life without reflection and without focusing on things that are really important…

DSC_0010 (2)

Stempelek z pewnością jeszcze u mnie zobaczycie. Myślę, że będzie się często pojawiał, bo po prostu podbił moje serce. Tymczasem zapraszam na jutro. Będzie o książce, a raczej książkach, które polecam…
I will use the stamp again, I am sure. I love it! And now I would like to invite you for tomorrow. Will be about books I love and I recommend you to read…

2 thoughts on “Poniedziałkowe przemyślenia: Życie/Monday’s thoughts: Life

  1. Lubię te Twoje prace z przesłaniem…
    A co do słów – masz całkowitą rację – w okresie ostatnich 5 lat zrezygnowałam z funkcji egzaminatora maturalnego, gimnazjalnego, pracy w LO dla dorosłych w weekendy i pracy na świetlicy socjo do wieczora… pieniędzy mam dużo mniej, bo została mi tylko goły etat, więc pensja niewielka, ale za to popołudnia i weekendy spędzam na ogródku, z rodziną, w towarzystwie naszych zwierząt… i to jest bezcenne!

Skomentuj

