Zrób sobie prezent: kartki dla mamy/ Make yourself a gift: Cards for mum

Dzień Mamy minął nam wczoraj. Dlatego w końcu mogę pokazać karteczki, które stworzyłam dla mamy i teściowej z okazji ich święta…
Polish Mother’s Day was yesterday, so finnally I can show you two cards I’ve made for my mum, and my mother-in-law…

DSC_0003 (6) 

Zrobienie tych kartek stało się okazją do wypróbowania jednej z dwóch najnowszych kolekcji 13arts. Tym razem sięgnęłam po kolekcję Starlight zaprojektowaną przez Olgę Heldwein.
Making those cards were a great occasion to cut new 13arts collection of papers, called Starllight, which was designed by Olga Heldwein…

DSC_0004 (6)

Użyłam też nowej maski Tricksart, przez którą nałożyłam złotą metaliczną farbkę 13arts.
I’ve used also new stencil by Tricksart and metallic paint old gold by 13arts.

DSC_0005 (6)

Użyłam też cudnego wykrojnika MemoryBox I napisu Rosy Owl.
I’ve used also a great die by Memory Box and a text die from Rosy Owl.

DSC_0007 (5)

Różowo- złotą kolorstykę przełamałam fioletowymi kwiatkami I fioletowym distressem.
Pink and gold colours I complemented by adding some violet flowers and using Dusty Concord Distress Ink…

DSC_0009 (3)

Mam nadzieję, że się podobają? Mamom podobały się bardzo…
I hope you like it. Mum and mother-in-law liked tchem very much!

DSC_0006 (5)

Inspiracją do stworzenia tych kartek był moodboard z majowego wyzwania sklepu Przydasie-pl. Nie zgłaszam, ponieważ, nie użyłam tu cytatu. Jednak zachęcam do udziału w wyzwaniu, bo moodboard jest naprawdę baaaardzo inspirujacy!
The inspiration to make those cards was a moodboard from may challange on Przyda-sie.pl blog. I don’t take part, as I haven’t used a quote, but I recommend you this challange. This moodboard is soooo… inspiring! Isn’t it?

3 thoughts on “Zrób sobie prezent: kartki dla mamy/ Make yourself a gift: Cards for mum

Skomentuj

