Migawki z podróży w czasie, czyli jak to było w Raciborzu…

Jakoś się gorący okres zrobił ostatnio. Już jutro wybieram się do Wrocławia na warsztaty, o których pisałam wczoraj. A dzisiaj? Dzisiaj wspomnienie poprzedniego weekendu, który spędziliśmy w Raciborzu na VII Festiwalu Średniowiecznym. Kto nie był, niech żałuje…

DSC_0029 

Prawda jest taka, że była to tak naprawdę moja pierwsza impreza odtwórcza. Jasne, wcześniej był Ogrodzieniec, ale nie miałam jeszcze stroju. A teraz… i suknia, i buty… Trzeba było ogarnąć oczywiście kilka gadżetów na kramach. Kubek sobie kupiłam, i świecidełka… Boże… ja naprawdę jestem jak sroka. Mój mąż już oczami przewracał, gdy przechodziliśmy obok kramów z koralikami… Aż boje się myśleć, co to będzie na Wolinie…

DSC_0039

W każdym razie sama impreza była naprawdę świetna. Program fantastyczny, atmosfera super! Pogoda trochę nie dopisała, ale ludzie i tak bawili się świetnie… Dziękuje wszystkim, z którymi miałam okazję się spotkać. Starym i nowym znajomym.

DSC_0059

Ech no i… no muszę przyznać, że mnie wciągnęła zabawa w odtwórstwo. Do tego stopnia, że planujemy już zakup namiotu… Cel dość ambitny, ale mam nadzieję, że do przyszłego sezonu się uda.

DSC_0023

 

Na koniec jeszcze krotki filmik stworzony przez Ansgara. Po cichu liczyłam, ze się wyrobi z montażem przed opublkowaniem tej notki… Mam nadzieję, że się nie obrazi, że udostępniam, ale w końcu chodzi o to, żeby za rok było Was więcej!

 

A jakby ktoś chciał nam pomóc w uzbieraniu kasy na taki fajny namiot, który sobie wymyśliliśmy to… zapraszam do kupowania książek i zabawek drewnianych. W odpowiednich albumach na fanpejdżu możecie wyszukać coś dla siebie lub dla swoich pociech. Oficjalny komunikat: kasa leci do specjalnego słoiczka z napisem „na odtwórstwo – na namiot” (musi ten namiot być, bo wydam na koraliki i inne  świecidełka;) Zapraszam więc!

P.S. A dziecko marzy o toporze (co widać na zdjęciu powyżej), więc tym bardziej zachęcam do szperania wśród zabawek i książek;)

One thought on “Migawki z podróży w czasie, czyli jak to było w Raciborzu…

Skomentuj

