I znowu coś zmieniam…

Wciąż szukam… Powoli krystalizuje się moja wizja tego bloga. Zresztą blog to taki gatunek, który wciąż ewoluuje, dostosowuje się do potrzeb piszącego… A wakacyjne odcięcie od sieci sprzyja pojawianiu się nowych wizji, nowych pomysłów… Więc zmieniam…

Baltyk 

 

Zmieniam wygląd. Tamten był fajny, ale dostosowany do bloga craftowego, który przecież wrócił na blogspot, jako osobne miejsce. Moje prace craftowe możecie podglądać TUTAJ.

Zmieniam też tytuł (choć adres wciąż ten sam, by nie mieszać za bardzo) na Notatki na marginesie. Kiedyś już miałam takiego bloga poświęconego czytaniu. Dziś nieco poszerzam tematykę, choć nie ukrywam, czytania, książek i tematów okołoczytelniczych będzie dużo. Ale będzie i o podróżach, bo przecież i w ich trakcie robię notatki na wszystkim, co pod ręką. Będą i moje przemyślenia, nie ukrywam: inspirowane lekturą, filmem, podróżami…

Bo to właśnie książki są tym, co zmusza do myślenia. A obok nich odwiedzone miejsca, poznani ludzie, obejrzane filmy i piosenki gdzieś usłyszane. Nie będzie to blog typowo książkowy. Raczej lifestylowo-książkowo-podróżniczy. O tym, co mnie inspiruje.

Dużo było ostatnio o zdrowiu, zdrowym stylu życia, poszukiwaniu szczęścia i harmonii. Tak, to nadal temat, który jest mi bliski. Ba… to nawet temat, który pochłania mnie coraz bardziej pasja, która (obok innych) stała się tak integralną częścią życia, że wręcz powoli zaczyna to moje życie określać. Pasja, która być może już wkrótce stanie się też sposobem życia. Dlatego z osobnej kategorii zrodził się nowy blog. Na Happy Natural zaproszę już wkrótce. Na razie to miejsce w fazie budowy, planowania, dopracowywania. Chcę by było t miejsce, dzięki któremu będę mogła dzielić się moją wiedzą, pomagać innym tak, jak powoli zaczynam pomagać sobie…

Tutaj zaś chcę po prostu dzielić się z wami tym, co dla mnie ważne. Tym, co zaprząta moje myśli…

One thought on “I znowu coś zmieniam…

Skomentuj

