Pudełko, pudełeczko…

Tak, tak, nikt nie ma przewidzeń. Postanowiłam jednak zmierzyc się raz jeszcze z Project Life! Tym razem nabyłam nawet specjalne karty. No dobra, abyłam tez z myślą o ozdabianiu plannera, ale… Stwierdziłam, ze do trzech razy sztuka! Hmmm… zaczynam (chyba) od października. A na razie… zaparszam na wyzwanie i zabawę w alterowanie. Takie zadanie dziś czeka na Was na blogu Projekt Wagi Ciężkiej. Ja postanowiłam stworzyć pudełeczko dla moich kart do PL. W tym celu dorwałam fantastyczne pudełeczko po zabawce mojego dziecka…

pudełko pwc2 

Przed tym, jak pomazałam pudełko róznymi mediami 13 arts (gesso, potem farbki metallic old gold i turkusowa, na koiec jeszcze gel medium, na którym przymocowałam kwiatki, mikrokuleczki złote i brokat i mgiełka turkusowa), pudełeczko wyglądało tak:

pudełko PWC

Tworząc je wykorzystalam to, czego się nauczyłam na fantastycznych warsztatach z alterowania prowadzonych przez Ayeedę.

pudełko PWC3

I jeszcze zbliżenie na kompozycję… Nie wiem,c zy widać, ale pod kwiatkami skryły sie nożyczki z Retro Kraft Shopu. No i moze zauwazycie, jak pięknie błyszczy się 13artsowy brokat… Zakochałam się w nim…

pudelko PWC4

 

Zapraszam do udziału w wyzwaniu PWC. Alterowanie naparwdę jest fajną zabawą Czas na zgłaszanie prac macie od dzisiaj do soboty!

Moje pudełko stoi już na biurku pełne kart do PL. Mam nadzieję, że już wkrótce dołaczą do niego kolejne zalterowane pojemniki na przydasie…

One thought on “Pudełko, pudełeczko…

Skomentuj

