Kreatywne planowanie i daily task tracker…

Obiecałam, że pokażę dzisiaj swój planner. Mistrzynią jeszcze nie jestem, ale wkreciłam się w kreatywne planowanie, powiększyłam swoją kolekcję taśm washi i… znalazłam planer, mmoże jeszcze nie idealny, ale już prawie taki (czekam na wkłady na przyszły rok). W każdym razie nazwa firmy Filofax mówi sama za siebie. A ze cudny planer z materiałową okładką w różowe flamingi był w TKMax w promocji… to jest mój! Mieszka w torbie, ale tak naparwdę dopiero uczę się  jego obsługi. I tu z pomoca przyszła mi ekipa Project Planner z ich nowymi wyzwaniami, które świetnie mozna wykorzystać do tego właśnie, by poprawoc swoją organizację. Na początek – Daily Task Tracker. U mnie sparwdza się jako narzędzie do pomocy przy wprowadzaniu 52 zmian (o tym TUTAJ).

planner5 

Czy jest Daily Task Tracer? Lista, tabelką w której zapisujemy te czynnosci, ktore chcemy wykonywać codziennie. U mnie tabelka inspirowana jest zmianami, jakich wprowadzenie w codzienność zaleca Leo Babauta. jest więc medytacja, jest codzienny spacer. A oprócz tego dodałam też pozycję „obiad”, bo czasem po prostu zapominam, albo nie chce mi się gotować… I… unikanie cukru – takei małe wyzwanie. Dla zdrowia i urody!

Taką listę tworzę co tydzien. Wkłądam ją sobie w rozkłądówkę danego tygodnia. Z tego powodu co tydzień lista wygląda inaczej, żeby pasowało. Tym razem cały tydzień zaplanowany wygląda tak:


planer1  planner2  planner3

Już wiem, że troszkę się wszystko pozmienia, pare rzeczy muszę podopisywać, coś wykreślić. Zmiany troszkę nieoczekiwane,a le bardzo fajne przyszły już po stworzeniu tej rozkładówki. nie bedzie więc stemplowania w sobotę, przynajmneij nie w Bieruniu… No ale stempelek Magnolii i tak fajnie prezentuje się w planerze. Muszę częściej wykorzystywać je w taki sposób… (P.S. stempelek ze Scrapbutiku).

planner4

Jeszcze muszę opanowac sztukękolorowania Kameleonami… A tymczasem zapraszam na jutro… W końcu o zdobytej wspólnie z dzieckiem Ślęży… 😉

 

4 thoughts on “Kreatywne planowanie i daily task tracker…

Skomentuj

