Urodzinowa kwiecista kartka tagowa

Takiej formy jeszcze nie próbowałam. tera zjednak naszła mnie ochota, by zrobić kartkę tagową. Okazało się, że to fantastyczna zabawa i już wiem, że takich kartek bedzie u mnie więcej…

tagowa2

Kartka powstała z inspiracji fantastycznym moodboardem na blogu Scrap Africa. Dziś ruszyło kolejne wyzwanie, w którym do udizału serdecznei was zachęcam!  Oto bardzo inspirujący Moodboard:

 

Moja kartka powstała z cudnych papierów Lemoncraft z kolekcji Sercem Malowane. Dodałam też różyczki na tiulu oraz kilka kwiatów papierowych… nie mogłam też powstrzymać się przed chlapnieciami Splashem z 13arts… W efekcie powstała taka, troszkę romantyczna, troszkę vintagowa kartka tagowa:

tagowa4 tagowa5 tagowa6

A karteczkę zgałszam też do zabawy w poszukiwanie fana miesiąca na blogu Leomncraft. O TUTAJ!

 

5 thoughts on “Urodzinowa kwiecista kartka tagowa

  1. Nie znam się na tym zupełnie, ale wygląda pięknie 🙂
    Moją uwagę zwróciły jednak 4 literówki, to przez tą moją pasję…

      1. Niezależnie od wszystkiego ja jestem wyczulona i dlatego się „czepiam”. Ostatnio w jednej książce był ciekawy błąd i to nie literowy. Zamiast, że „koncie” (bankowym), było „kącie” – albo odwrotnie, bo już nie pamiętam kontekstu, tylko to słowo mi w pamięć zapadło…

Skomentuj

