Cooś nowego, coś fajnego!

O tym, że Tricksart szykuje coś nowego, krążyły po internetach przecieki… Przyznam szczerze, że na tę premierę czekałam naprawdę niecierpliwie… Ale aż takich cudów się nie spodziewałam!

 

Ta premiera jest wyjątkowo udana! Wiadomo było, że nowości będa w klimacie świątecznym. Są więc fantastyczne papiery zaprojektwoane przez Mrude (kto zna te cudne turkusy, może mieć pewność, że i beże będą fantastyczne!). Ponadto oczywiście troszkę tekturek. moje serce podbiły choinki i… dekor-tło z gwiazdek. musi być mój!

Oczywiście najbardziej czekałam na maski. Jestem uzależniona od masek Tricksartowych. uważam, ze aktualnie są najlepsze na naszym rynku. Nie tylko są bardzo wysokiej jakości, ale jeszcze w rewelacyjnych cenach. I ten wybór!  Z nowości moje serce podbił motyw gwiazdek. Ale i choinki piękne i ta maska ze skrzydłami. No i ta świąteczna z perzentami!

Ale… to jeszcze nie koniec! Tricksart zaskoczył nas… wykrojnikami! Widzieliście? Nie?!? To szybko begnijcie na Tricksartową stronę. O TUTAJ!

A jakbyście chcieli wygrać coś z tych nowosci, to jeszcze masie szansę. Candy TUTAJ.

One thought on “Cooś nowego, coś fajnego!

Skomentuj

