Kartka uniwersalna

Powinnam robić kartki świąteczne. Wszystko już mam: zapas przydasiów chyba na trzy kolejne lata. Z papierami to samo… Tymczasem, kiedy już w końcu uda mi się usiąść, żeby pokleić – wychodzą kartki zupełnie inne…

DSCN0294

Ta dzisiejsza inspirowana jest najnowszym wyzwaniem na blogu Scrap Africa. Tym razem (jak każdego pierwszego dnia miesiąca) proponujemy Wam zmierzenie się z mapką. Tak wygląda mapka listopadowa:

Moja interpretacja to kartka, tym razem forma zwyczajna, kwadratowa. Miałam ochotę pokolorować, stąd na kartce stempelek magnoliowy. A do tego mnóstwo kwiatów (od przydasiów), fantastyczne papiery z GoScrap i oczywiście biały Splash od 13arts, który sprawia, że kartka przestaje być zwyczajna…

DSCN0295

Takie odstersowanie i odpoczynek bardzo mi się przydały po przebojach ostatnich dni. Liczę, że w listopadzie troszkę się wszystko uspokoi. Sama powoli organizuję sobie życie w nowych warunkach, przyzwyczajam się do nieco innego trybu… I w końcu udaje mi się znaleźć czas na klejenie…

To chyba troszkę kwestai priorytetów. Coraz częściej zadaję sobie pytanie, co naprawdę mnie bawi i na co naprawdę chcę poświęcać swój czas. Scrapowanie, kartkowanie to jedna z tych właśnie rzeczy. Dlatego po dniu ciężkim i troszkę stresującym (choć, jak twierdzi szefowa i tak byłam dziś oazą spokoju w porównaniu z nią samą;) – Bogusia, pozdrawiam!) stworzenie takiej przyjemnej karteczki po prostu było wskazane…

kartka scrapfrica1

Was oczywiście też zachęcam do zabawy ze Scrap Africa!

4 thoughts on “Kartka uniwersalna

    1. hehe, mam to samo;) Ale jakoś mi się nie chce… jeszcze tego klimatu świąt nie czuję. A jak poczuję to pewno będzie za późno:(

Skomentuj

