Słodko, dziewczęco….

… czyli pierwszy raz użyłam pełnowymiarowej laleczki Primy do zrobienia kartki. Zainspirowała mnie trochę Marta (Myart), choć ta moja karteczka jednak zupełnie w innym stylu. Miało być słodko i dziewczęco, z balonami, bo takie wytyczne są w trwającym właśnie wyzwaniu na blogu Projekt Wagi Ciężkiej, do udziału  w którym oczywiście serdecznie zapraszam…

DSCN0298 

Wykorzystałam tu fantastyczne papiery GoScrap z tej dziecięco-dziewczęcej kolekcji. Wcześniej jakoś nie było okazji, ale wierzcie, sa naparwdę cuuuuudne!

Do tego wykrojnikowe baloniki, kwiatuszki (wykrojnik i kwiatki od Przyda-sie). Laleczka Primy trochę pokolorowana, trochę powyklejana papierami. I perełki w płynie, które ostatnio kocham miłością wielką…. Na koniec pochlapałam jeszcze bałym Splashem od 13arts i… gotowe!

DSCN0297

P.S. Jakby ktoś taką chciał, zapraszam TUTAJ.

4 thoughts on “Słodko, dziewczęco….

Skomentuj

