Scrap „I took the path”

Swego czasu harcerstwo było ważne w moim życiu. Nadal wiele idei, które towarzyszą scoutingowi jest mi bliskich. niestety sama organizacja budzi we mnie jedynie niesmak. Nie przekreślam kilku wspaniałych lat, znajomości i przyjaźni, które zawarłam dzięki byciu harcerską, potem instruktorką. Ale też coraz bardzoej utwierdzam się w przeonaniu, że decyzja o opuszczeniu organizacji, która bardziej przypomina obecnie korporację niż cokolwek innego, była słuszna…

Ciągle jednak w głowie mam słowa Baden-Powela, który pięknie mówił o misji, jaką skauci mają do zrobienia na świecie. Ciągle też wierzę, że w głębi serca skautem jest się całe życie, nawet, gdy nie nosi się munduru. Te wszystkie refleksje przyszły do mnie, gdy wygrzebałam z szuflady stare zdjęcie mojej mamy w mundurze harcerskim. Postanowiłam je oscrapować, inspirując i zachęcając Was jednocześnie do udziału w najnowszym, ruszającym dzisiaj wyzwaniu na blogu Projekt Wagi Ciężkiej.

scrap3 

Mój scrap inspirowany jest zdjęciem, które zaproponowała Anniko. Stąd taki, a nie inny papier bazowy. Wszystkie papiery wykorzystane w pracy to papiery BoBunny – mojej ulubionej zagranicznej firmy scrapowej.

scrap

Nie obyło się też bez mediowania. W rli głównej oczywiście mgiełki, pasta strukturalna i tusze Splash! od 13arts. A w tle cudna maska od Tricksart!

 

scrap2

 

2 thoughts on “Scrap „I took the path”

    1. Oj… fakt… ideały sa piękne, tylko wszędzie robi się z tego polityka. I to już nie ejst fajne. Mój znajomy powiedział, że żałuje, że nie został drużynowym i nie zatrzymał się na tym etapie „harcerskiej kariery”. Bo wtedy miał poczucie misji, świadomość, że robi coś fajnego. A teraz tylko się kłóci i walczy z wiatrakami. Mnie ta walka nie bawi, odeszłam, ale dalej mam w pamięci słowa Baden-powella o zostawieniu świata lepszym, niż go zastaliśmy. To chyba taka uniwersalna prawda…

Skomentuj

